Svět marketingu, e-commerce a digitálních dovedností na jednom místě! Blog plný inspirace, praktických tipů a ověřených rad, které vám pomohou růst a uspět v online světě. Ať už jste začátečník nebo profík, u nás najdete obsah, který vás posune dál.
Pop-up okna se využívají pro propagování různých služeb nebo produktů, k nabídce slevových kuponů či ke sběru e-mailových kontaktů. Vyskakovací okna se nejčastěji objevují hned při vstupu zákazníka na webovou stránku (nebo s krátkým časovým odstupem), nebo když chce stránky opustit (tzv. exit pop-up). Důvod použití pop-upů je jasný...
Poznámky s vlastními nápady, poznámky z porad, odkazy na zajímavé stránky (které zrovna teď nemáte prostor ani čas si v klidu projít), to-do listy, poznámky osobního charakteru… Je toho hodně, co se na nás během dne „valí“ a my bychom měli vše nějak ukočírovat a na nic nezapomenout. Ale jak na to a nezbláznit...
Chcete něco – cokoliv změnit? Čas na změnu nemusí přicházet jen s Novým rokem v podobě novoročního předsevzetí. Kdy ale vlastně přichází ten nejvhodnější čas k tomu, aby změna, kterou podnikneme, byla úspěšná a hlavně trvalá? Není změna jako změna Neustálá touha po změně motivovaná tzv. sebeaktualizačním mechanismem je u všech organismů...
Přemýšlíte nad dobrou investicí? Vzdělávací kurzy se vám opravdu vyplatí! Jsou to mnohem lépe uložené peníze, než v té nejlepší bance. Kromě jejich uvedení v životopisu získáte absolvováním i spoustu dalších výhod… 1. ROZVÍJENÍ ZNALOSTÍAbsolvováním kurzu si nejen rozšíříte své dosavadní znalosti, ale budete mít i větší přehled o dané problematice nebo...
Trendy v nakupování se mění napříč celým světem. Vliv mají nově vznikající způsoby dopravy, platby a také rostoucí popularita e-shopů. Ta je v Česku rapidní. Na čemž se nejspíš nebude nic měnit. Spíše naopak. Koronavirus se totiž stal, a čím dál tím více stává, velkým milníkem v nákupních návycích. A to nejen u Čechů. ...
Znáte to, chystáte něco nového a pomalu, ale jistě se vám kupí hromada záložek v internetovém prohlížeči. Máte jich tam prvních pět, sedm, deset, patnáct a dojdete bez problémů až k dvaceti záložkám. Všechny záložky se smrskávají na malinkaté čtverečky a vy pak mezi nimi horkotěžko listujete a pro citaci nějakého zdroje...
Existuje jen 10 společností, které ovládají většinu zboží na celém světě. Mezi ty nejznámější patří například Coca Cola Company, Nestlé, Johnson & Johnson, PepsiCo, Unilever a další.. Podívejme se například blíže na společnost UNILEVER.. Většina z nás si myslí, že existuje pestrý trh, ve kterém si můžeme vybírat z bohaté...
Videohovory teď vládnou světu. A není se čemu divit. Koronavirová pandemie zavřela lidi z celého světa na dlouhé týdny doma, a jelikož je člověk tvor sociální, potřebuje být v kontaktu s okolním světem. Nejjednodušší způsob, jak se „potkat“ s přáteli, tak nyní často představuje videohovor. To velmi dobře vědí i ve Facebooku, kde...
Známe to všichni.. Některé cíle se plánují skoro samy, vypadají totiž tak snadno dosažitelné.. Ale realita bývá někdy úplně jiná.. Také si uvědomujete, že některé naplánované cesty ve vašem životě se ubírají zcela jinou cestou?
Pro nárůst návštěvnosti e-shopu ze srovnávačů zboží je důležité nastavení výše ceny za proklik. Každý zbožák si cenu za prokliky účtuje podle vlastních podmínek. Udělejte si přehled, kolik se platí za proklik na největším českém zbožáku – Heureka.cz Heureka.cz ceníky plošně podléhají sezónnímu zdražení, kdy každoročně od 1. 11. do 31. 1. navyšujeme standardní ceny prokliků o 25...