Svět marketingu, e-commerce a digitálních dovedností na jednom místě! Blog plný inspirace, praktických tipů a ověřených rad, které vám pomohou růst a uspět v online světě.
Napsat slovo nebo slovní spojení do vyhledávacího řádku ve vyhledávači umí každý. Ale umíte vyhledávat efektivně? Pojďte se mrknout, jak si můžete vyhledávání usnadnit. Nejpoužívanějším vyhledávačem v České republice je nejspíš Google. A když v něm chcete vyhledat nějakou frázi, tak ji jednoduše napíšete do vyhledávacího řádku a stisknete Enter. Vyskočí...
U nás v A.V.O. máme oblíbenou hlášku. ,,klíčová slova nejsou Pokemoni – nemusíte je mít všechny,, a vy chcete určitě vědět proč. A teď na úvod, co jsou klíčová slova nebo-li keywords? Jsou to slova, výrazy či fráze, které uživatelé na internetu vyhledávají pomocí vyhledávače. Uživatel vyhledává to, o co...
Co se osvědčilo nám při hledání klíčových slov? Excelovská tabulka 😊. Díky tabulkám můžeme slova filtrovat, dělat si grafy, statistiky atd. Ještě než vůbec začneme plnit tabulky, tak si dáme malý společný nakopávací brainstorming. Do klasické myšlenkové mapy zapisujeme co nás (některé daným tématem nepolíbené) napadá...
Pop-up okna se využívají pro propagování různých služeb nebo produktů, k nabídce slevových kuponů či ke sběru e-mailových kontaktů. Vyskakovací okna se nejčastěji objevují hned při vstupu zákazníka na webovou stránku (nebo s krátkým časovým odstupem), nebo když chce stránky opustit (tzv. exit pop-up). Důvod použití pop-upů je jasný...
Poznámky s vlastními nápady, poznámky z porad, odkazy na zajímavé stránky (které zrovna teď nemáte prostor ani čas si v klidu projít), to-do listy, poznámky osobního charakteru… Je toho hodně, co se na nás během dne „valí“ a my bychom měli vše nějak ukočírovat a na nic nezapomenout. Ale jak na to a nezbláznit...
Chcete něco – cokoliv změnit? Čas na změnu nemusí přicházet jen s Novým rokem v podobě novoročního předsevzetí. Kdy ale vlastně přichází ten nejvhodnější čas k tomu, aby změna, kterou podnikneme, byla úspěšná a hlavně trvalá? Není změna jako změna Neustálá touha po změně motivovaná tzv. sebeaktualizačním mechanismem je u všech organismů...
Přemýšlíte nad dobrou investicí? Vzdělávací kurzy se vám opravdu vyplatí! Jsou to mnohem lépe uložené peníze, než v té nejlepší bance. Kromě jejich uvedení v životopisu získáte absolvováním i spoustu dalších výhod… 1. ROZVÍJENÍ ZNALOSTÍAbsolvováním kurzu si nejen rozšíříte své dosavadní znalosti, ale budete mít i větší přehled o dané problematice nebo...
Trendy v nakupování se mění napříč celým světem. Vliv mají nově vznikající způsoby dopravy, platby a také rostoucí popularita e-shopů. Ta je v Česku rapidní. Na čemž se nejspíš nebude nic měnit. Spíše naopak. Koronavirus se totiž stal, a čím dál tím více stává, velkým milníkem v nákupních návycích. A to nejen u Čechů. ...
Znáte to, chystáte něco nového a pomalu, ale jistě se vám kupí hromada záložek v internetovém prohlížeči. Máte jich tam prvních pět, sedm, deset, patnáct a dojdete bez problémů až k dvaceti záložkám. Všechny záložky se smrskávají na malinkaté čtverečky a vy pak mezi nimi horkotěžko listujete a pro citaci nějakého zdroje...
Existuje jen 10 společností, které ovládají většinu zboží na celém světě. Mezi ty nejznámější patří například Coca Cola Company, Nestlé, Johnson & Johnson, PepsiCo, Unilever a další.. Podívejme se například blíže na společnost UNILEVER.. Většina z nás si myslí, že existuje pestrý trh, ve kterém si můžeme vybírat z bohaté...