KOMPLEXNÍ ONLINE MARKETING

v praxi

4 denní intenzivní kurz v Prostějově a Praze

se zkouškou profesní kvalifikace a s využitím moderních marketingových nástrojů a umělé inteligence (AI)

možnost úhrady 85% - 100% od ÚP pro podnikatele, zaměstnance, maminky na rodičovské dovolené, více ZDE

CELODENNÍ KURZ 8,30 - 17,30

počet dnů

4

odkdy dokdy

8,30 - 17,30
+ 2 x 17,30 - 19,30

počet studentů

8

Online marketing je dynamický obor, který se rychle rozvíjí, kterému je potřeba se kontinuálně věnovat a vzdělávat se v něm, abyste dosáhli maximálního úspěchu. 

S NÁMI KOMPLEXNĚ od A po Z

Kurz vychází s našeho akreditovaného kurzu Specialista/ka marketingu. Tento kurz má oproti akreditovanému zkrácenou dobu výuky na 32 hodin plus 4 hodiny příprava na zkoušku a zkouška Profesní kvalifikace Specialista/ka marketingu dle Národní soustavy kvalifikací.

Čekají nás 4 NÁROČNÉ DNY intenzivního moderního ONLINE MARKETINGU, kdy se téměř nezastavíme a společně pojedeme na maximální výkon.

  • Krok po kroku od A po Z vám ukážeme komplexní marketing bez kterého se neobejde žádný e-shop nebo služba.
  • V našem kurzu bude max 8 lidí, tak abychom vám věnovali maximální pozornost. U nás není žádná otázka hloupá.
  • Zapomeňte na nudné sezení a poslouchání monologů. Naším přístupem je aktivní práce a tvorba. Kurz není jen "one man show" - chceme, abyste se zapojili, pracovali na reálných projektech a získali praktické dovednosti, které vám pomohou v moderním marketingovém světě.
  • Pokud o svém projektu teprve přemýšlíte, pomůžeme vám vymyslet, nastavit a nalajnovat všechny kroky a postupy ke startu vaší nové kariéry markeťáka nebo majitele e-shopu. 

JAK TO U NÁS CHODÍ

Během celého kurzu pečujeme o vaše pohodlí. Máme pro vás připravené občerstvení, kvalitní kávu a také se postaráme o teplý oběd, abyste měli vše, co potřebujete. 

Kurzy se konají v Praze a v Prostějově. Pokud byste byli ze vzdálenějších míst (což znamená, že to není na denní dojíždění),  zajistíme vám ubytování.

Kurz je vhodný pro začátečníky a mírně pokročilé. Pro vás, kteří chcete nastartovat svoji kariéru v eCommerce, markeťáky nebo majitele malých a středních e-shopů.

Abychom vás podpořili na vaší cestě k úspěchu, poskytujeme vám checklisty, skripta, návody, tipy a triky. Tyto materiály vám budou nápomocné nejen během kurzu, ale také pro vaši novou kariéru v oblasti marketingu. 

Připravte se na intenzivní čtyřdenní zážitek plný učení, práce a inspirace. Provedeme vás moderním marketingem krok za krokem a pomůžeme vám dosáhnout vašich cílů. Vítejte v kurzu Komplexní online marketing v praxi.

OSNOVA KURZU

  • 1
    ZÁKULISÍ WEBU A ESHOPU PRAKTICKY
    domény, hosting* * tvorba a správa e-shopu* rozmístění modulů e-shopu přívětivého pro zákazníka* rozložení a funkce*vkládání textů a položek.
  • 2
    TECHNICKÉ ZÁZEMÍ A SEO
    co je SEO* indexace webových stránek* klíčová slova* Nadpisy H1, H2, tagy a description* jak strukturovat na webu/e-shopu texty** optimalizace obrázků* linkbuilding* link farmy vs. dobré odkazy - jaký je rozdíl a jak na to* práce se SW sloužících k podpoře SEO* správný popis zboží
  • 3
    MARKETING
    marketingový mix analýza konkurence* SWOT analýza* zákazník* rámec SEE-THINK-DO-CARE* marketingový plán, strategie. Jsou to vůbec první kroky, které musíte udělat, než se vrhnete na samotný marketing.
  • 4
    OBSAHOVÝ MARKETING
    výhody obsahového marketingu + praktické využití napříč dispiciplínami digitálního marketingu* využití analýzy klíčových slov* kvalita obsahu* copywriting - texty na web, reklamní texty, ostatní texty (články, blogy, soc.sítě apod.)* copywriter - co by měl znát a umět* blog - kde a jak blogovat* PR články* plánování obsahu*
  • 5
    DIRECT MARKETING
    e-mailing * e-book s napojením na e-mailing - proč, výhody, zásady * vyhodnocování emailingu * online chaty
  • 6
    PPC
    pojmy CTR, CPC, konverze* nepovolený obsah * vyhledávací a obsahová síť * nastavení kampaní a sestav, vytváření reklam * typy cílení * reklamní formáty * dynamický retargeting a remarketing * produktové inzeráty * optimalizace kampaní, měření úspěšnosti a práce s daty * to vše na Google a Seznam
  • 7
    ZBOŽOVÉ VYHLEDÁVAČE
    Heureka * Zboží.cz * Google Merchant Center * Shopping Ads (Nákupy Google) * importy * optimalizace * analytika. Analytik z vás za jeden den nebude, ale základní povědomí o této problematice mít budete 🙂
  • 8
    SOCIÁLNÍ SÍTĚ
    zákazník na sociálních sítích* algoritmy sociálních sítích * organický vs. placený dosah * výběr sociální sítě pro podnikání/projekt * proč byste neměli stavět sociální sítě jen na množství "like" či "srdíček"? * FACEBOOK (FB)* stránka versus skupina* základní nastavení stránek * správný popis v informacích stránky* nastavení událostí* druhy příspěvků + jejich plánování* základní nastavení skupin * reklamy na FB * INSTAGRAM (IG) * vytvoření firemního profilu * správné nastavení profilu * zásadní rozdíl mezi FB a IG * zabezpečení profilu * IG příspěvky * IG stories * hastagy * plánování příspěvků * TIKTOK a ostatní sítě
  • 9
    GRAFIKA PRO WEBY A ESHOPY
    obrázky, carussely pro weby a e-shopy * obrázky na sociálních sítích * pravidla pro vzhled reklam * fonty * bannery - velikosti pro různé příležitosti * SW vhodné pro grafiku a práce s nimi
  • 10
    ANALYTIKA
    nastavení GA, správa a struktura účtu * vložení kódu na stránky a eshop * hierarchie organizací, účtů, uživatelů, služeb a výběrů dat * propojení GA a Google Ads * filtry výběru dat * zdroje návštěvnosti * monitorování stavu a výkonu účtu * měření, měření a měření. Žádné strachy, toto opravdu jen nakousneme 🙂
  • 11
    JAK MŮŽU VYDĚLÁVAT NA INTERNETU?
    Psaní a prodej e-booku*affiliate (propagujte a získávejte podíl) * webináře

GARANT KURZU
Ing. Mgr. Alena Minxová

  • lektor z PRAXE
  • majitelka e-shopů a marketingové agentury
  • vzdělávání dospělých se věnuje více jak 10 let
  • autorizovaná osoba MŠMT pro Specialista marketingu, Administrátor a koordinátor elektronického katalogu zboží
  • více jak 3 roky působila jako vedoucí tiskových a PR oddělení a tisková mluvčí státních organizací
  • přednáší na konferencích, VŠ a univerzitách
Alena Minxová
Alena Minxová marketing

PRAKTICKÉ INFORMACE

Vaše vlastní účast na kurzu činí 18 %, což představuje částku 5 200 Kč.

O zbylých 82 % kurzu, což je částka 23 688 Kč, se stará Ministerstvo práce a sociálních věcí (MPSV). 

Celková cena kurzu tak činí 28 888 Kč.

Více informací o dotačním programu a o termínech a plnění na stránkách MPSV zde.

NAŠE KURZY JSOU KREATIVNÍ A ZÁBAVNÉ - TAK JAKO MARKETING

PEČLIVĚ SE PŘIPRAVUJEME NA KAŽDÝ KURZ

HÝČKÁME SI VÁS

NAŠE KURZY SPLŇUJÍ VAŠE OČEKÁVÁNÍ

PRAVIDELNĚ SE SAMI ŠKOLÍME v ČR i v zahraničí

SRDEČNĚ VÁS VÍTÁME v A.V.O.