
Minulý měsíc byl na našem workshopu Nebuď sardinka, majitel malého e-shopu. Shop má spíše jako přivýdělek, takže ještě neměl to ,, štěstí ,, stát se plátcem DPH a účetnictví řeší dvěma sloupci v Excelu. A stejně tak i vydané faktury – ano, v Excelu. Vzpomínám, že jsem před 13 lety taky...

Na karlovarském festivalu jsme si hověli v pohodlných křesílkách Mallu, a na velkoplošném letním kině sledovali premiéru a doprovodnou show pořadu Zmlsané dějiny s Romanem Vaňkem. Dáváme Mallu další 1* Co je vlastně Rosolka? Rosolka je mírně sladký likér, který se dříve vyráběl z hmyzožravé rostliny rosnatky okrouhlolisté. Roman Vaněk a lihovarník Martin...

Mezi hlavní partnery letošního festivalu v Karlových Varech patřil i Mall.cz. Vy, co nás znáte, víte, že se zaměřujeme na malé a střední e-shopy. Učíme vás, že je potřeba mít zmapovanou konkurenci, sledovat její kroky a učit se z jejich úspěchů či chyb. Je zajímavé pozorovat jak excelentně žralok eCommerce, a tím...

Skupina Plzeňský Prazdroj loni angažovala nového marketingového ředitele Romana Trzaskalika, který úspěšně působil několik let v Danone (http://www.danone.cz – apropo všimněte, že Danone není na https ☹). Svou šanci v jiném oboru chytil za pačesy a pracuje nejen na nových konceptech hospod a produktů, ale i partnerství s filmovým festivalem v Karlových Varech. Ačkoli Prazdroj...

Kolik vteřin udrží pozornost zlatá ryba a kolik člověk?

Úvod do PPC reklamy PPC je zkratka z anglického Pay Per Click v překladu tedy platba za kliknutí. Od ostatních reklam se liší právě tím, že vás stojí peníze až ve chvíli, kdy na vaši reklamu někdo klikne. Samozřejmě pro každého je důležité, nejen samotné kliknutí, ale cílem je prodat...

O tom,, že úspěšně zvládáme nějaký konkrétní obor vědění dostáváme v průběhu života nejrůznější doklady či potvrzení. Počínaje vysvědčením na základní škole, maturitním vysvědčením na střední či diplomem na vysoké škole a konče dalšími certifikáty v průběhu života. Jsou jedinci, kteří tuto „sbírku“ neustále rozšiřují a chtějí (z nejrůznějších důvodů) se...

1. RYCHLOST – pokud chceš sdělit zákazníkům nějakou konkrétní informaci, tak bude doručena prakticky okamžitě 3 JEDNODUCHOST (DÍKY AUTOMATIZACI) – pokud si dopředu vše s rozmyslem nachystáš, (např. vzhled e – mailů, plán e – mailové kampaně, atd.) nemusíš se pak dlouhodobě o nic starat 4. ADRESNOST...

Jistě víte o generaci X, Y, Z. Ale co generace digitalních domorodců a přistěhovalců? Pro generaci X, narozenou v 60. a 70. letech byla primárním médiem televize, její příslušníci prožili dospívání bez internetu. Generace Y, narozená od 80. let do první poloviny 90. let, je tou, která během svého dospívání prožívala prudký...

Práce s počítačem či internetem již není doménou jedinců s vysokoškolským diplomem či IT nadšenců, ale je již přirozenou součástí každodenního života většiny z nás. Počítače, tablety, chytré mobilní telefony se staly naší nedílnou součástí jak v běžném, civilním, životě, tak i v tom pracovním. Obecně roste trend digitalizací všech...

Barevná kombinace při tvorbě grafiky či doplňová obrázků a textů je důležitá. Programy nabízejí spoustu barevných variant a možností, ale jak přesně trefit tu co zrovna potřebuji? Jak jednoduše zjistit číslo barvy? Mě osobně se nejlépe pracuje s Colorodepicker. Přejděte na tento odkaz: https://www.colorcodepicker.com/ a vyzkoušejte si sami. Nahrajte obrázek v jpg, png...

Mít ve svém teamu kvalitní, zkušené lidi v oboru je dnes trochu oříšek. Každý zaměstnavatel se snaží o to, aby si takové zaměstnance vybrousil jako diamant a mohl se na něj maximálně spolehnout. Dnešní doba nabízí mnohé. Vzdělávání je bez pochyby jeden z nejdůležitějších kroků. Některé kurzy a školení jsou...

Spousta z vás se na ně dívá jako na dva protivníky, ale není tomu tak, oba systémy spolu mohou dobře fungovat. Je ovšem důležité nastavit správně kampaně. PPC neboli Pay Per Click – platba za kliknutí. Výhody PPC reklamy Objeví se ihned ve vyhledávání – zařadit se na přední pozici...

Long tail je pojem spadající do SEM ( Search engine marketing). Přímo souvisí s analýzou klíčových slov, se SEO a PPC reklamou. V překladu jej můžeme nazvat jako “dlouhý ocas”, tedy delší a specifičtější slovní spojení, která uživatel zadává do vyhledávačů. Pokud uživatel chce nějaké konkrétní zboží, pak jej...

Mobilní technologie zejména pak mobilní telefony se staly za poslední roky globálně nejrozšířenější komunikační technologií. Díky rozmachu mobilních zařízení, je mobilní vzdělávání čím dál více diskutovanější oblastí toho, jak se vzdělávat. Vzdělávání má v dnešní době mnohem vyšší hodnotu, než kdykoliv předtím. Znalosti a dovednosti, které postačily k úspěšnému zvládání životních situací před...

Výběr a použití správné barvy je jeden z kroků, který vás přivede k úspěchu. Zdá se vám to přehnané? Věřte tomu. Barva totiž ovlivňuje první dojem. A podle statistiky až 80% zákazníků opouští web pokud se mu na první dojem nelíbí. Znáte to, když jste v obchodě a vybíráte podle obalu? Náš...

Zaměstnanec – nejdůležitější součástka celého firemního motoru. Bez něj by to nešlo. Bez jeho síly, mentální kapacity, nápadů a času stráveného nad daným projektem. Je třeba myslet na to, že firemní vzdělávání by mělo fungovat jako prostředek podporující růst celé firmy. Vzdělávání by také mělo být komplexní,...

Důvěryhodnost je klíčovým faktorem pro úspěch každého e-shopu. Když zákazníci vnímají váš e-shop jako spolehlivý a seriózní, budou ochotněji nakupovat a vracet se znovu. Zde je několik důležitých tipů, jak zvýšit důvěryhodnost vašeho e-shopu: Kvalitní design a uživatelská přívětivost: Prvním dojmem je vždy design vašeho e-shopu. Mějte profesionální...

V dnešní době digitálního marketingu, kdy se na nás valí nepřeberné množství reklamních kampaní na sociálních médiích a dalších online kanálech, byste mohli předpokládat, že starší metody jako e-mailový marketing jsou na ústupu. Opak je ale pravdou. E-mailový marketing stále zůstává živým a zdravým motorem pro mnoho e-shopů a přináší jim...

Budování silné značky je proces, který vyžaduje čas a úsilí, tady máte 5 jednoduchých kroků, které vám pomohou v začátku. Nemějte strach experimentovat a přizpůsobovat svou strategii na základě zkušeností a změn na trhu. Budování silného brandu je dynamický proces, a s tím, jak se vyvíjíte a rostete, můžete také posilovat svou značku...

SWOT analýza je užitečný nástroj pro každého podnikatele, který plánuje založení e-shopu. Tento nástroj pomáhá identifikovat silné a slabé stránky podnikání a určit příležitosti a hrozby, které mohou ovlivnit jeho úspěch. SWOT analýza se skládá ze čtyř částí: silné stránky, slabé stránky, příležitosti a hrozby. Podnikatel by měl pro...

Změny ve veřejných skupinách, o kterých bystě měli vědět. Brzo se pár věcí změní, třeba kdo může přispívat a jak se můžou lidé přidat. 📍 návštěvníci můžou přidávat příspěvky a komentáře 📍 pokud to povolíte, budou moct lidé přidávat příspěvky a komentáře, i když nejsou členy skupiny 📍 lidi se...

Napsat slovo nebo slovní spojení do vyhledávacího řádku ve vyhledávači umí každý. Ale umíte vyhledávat efektivně? Pojďte se mrknout, jak si můžete vyhledávání usnadnit. Nejpoužívanějším vyhledávačem v České republice je nejspíš Google. A když v něm chcete vyhledat nějakou frázi, tak ji jednoduše napíšete do vyhledávacího řádku a stisknete Enter. Vyskočí...

U nás v A.V.O. máme oblíbenou hlášku. ,,klíčová slova nejsou Pokemoni – nemusíte je mít všechny,, a vy chcete určitě vědět proč. A teď na úvod, co jsou klíčová slova nebo-li keywords? Jsou to slova, výrazy či fráze, které uživatelé na internetu vyhledávají pomocí vyhledávače. Uživatel vyhledává to, o co...

Co se osvědčilo nám při hledání klíčových slov? Excelovská tabulka 😊. Díky tabulkám můžeme slova filtrovat, dělat si grafy, statistiky atd. Ještě než vůbec začneme plnit tabulky, tak si dáme malý společný nakopávací brainstorming. Do klasické myšlenkové mapy zapisujeme co nás (některé daným tématem nepolíbené) napadá...

Pop-up okna se využívají pro propagování různých služeb nebo produktů, k nabídce slevových kuponů či ke sběru e-mailových kontaktů. Vyskakovací okna se nejčastěji objevují hned při vstupu zákazníka na webovou stránku (nebo s krátkým časovým odstupem), nebo když chce stránky opustit (tzv. exit pop-up). Důvod použití pop-upů je jasný...

Poznámky s vlastními nápady, poznámky z porad, odkazy na zajímavé stránky (které zrovna teď nemáte prostor ani čas si v klidu projít), to-do listy, poznámky osobního charakteru… Je toho hodně, co se na nás během dne „valí“ a my bychom měli vše nějak ukočírovat a na nic nezapomenout. Ale jak na to a nezbláznit...