MÉDIA KANÁL

Při své práci denně procházíme desítky článků a příspěvků ze světa eCommerce a marketingu. Informace jsou jedna z nejcennějších komodit a nikdy jich není dost. Pracujeme s obsahem tak, abychom vám v našich kurzech a workshopech předali ty nejrelevantnější a nejnovější informace a trendy.

Každý den vám zprostředkujeme jeden ze zajímavých článků, na který jsme narazili. Pokud si uděláte čas u ranní kávy, je vám k dispozici.

 

BLOG

Fakturační program online a zdarma?

Minulý měsíc byl na našem workshopu Nebuď sardinka, majitel malého e-shopu. Shop má spíše jako přivýdělek, takže ještě neměl to ,, štěstí ,, stát se plátcem DPH a účetnictví řeší dvěma sloupci v Excelu. A stejně tak i vydané faktury – ano, v Excelu. Vzpomínám, že jsem před 13 lety taky...

Rosolka, produkt s příběhem

Na karlovarském festivalu jsme si hověli v pohodlných křesílkách Mallu, a na velkoplošném letním kině sledovali premiéru a doprovodnou show pořadu Zmlsané dějiny s Romanem Vaňkem. Dáváme Mallu další 1* Co je vlastně Rosolka? Rosolka je mírně sladký likér, který se dříve vyráběl z hmyzožravé rostliny rosnatky okrouhlolisté. Roman Vaněk a lihovarník Martin...

Festivalový marketing Mall.cz a Mall.tv v Karlových Varech

Mezi hlavní partnery letošního festivalu v Karlových Varech patřil i Mall.cz. Vy, co nás znáte, víte, že se zaměřujeme na malé a střední e-shopy. Učíme vás, že je potřeba mít zmapovanou konkurenci, sledovat její kroky a učit se z jejich úspěchů či chyb. Je zajímavé pozorovat jak excelentně žralok eCommerce, a tím...

Jak dokonale skloubit prezentaci výrobku, zábavu a PR v příjemném prostředí v režii Plzeňského Prazdroje

Skupina Plzeňský Prazdroj loni angažovala nového marketingového ředitele Romana Trzaskalika, který úspěšně působil několik let v Danone (http://www.danone.cz – apropo všimněte, že Danone není na https ☹). Svou šanci v jiném oboru chytil za pačesy a pracuje nejen na nových konceptech hospod a produktů, ale i partnerství s filmovým festivalem v Karlových Varech. Ačkoli Prazdroj...

Člověk je schopen udržet pozornost ještě kratší dobu než zlatá rybka

Kolik vteřin udrží pozornost zlatá ryba a kolik člověk?

PPC pro začátečníky

Úvod do PPC reklamy PPC je zkratka z anglického Pay Per Click v překladu tedy platba za kliknutí. Od ostatních reklam se liší právě tím, že vás stojí peníze až ve chvíli, kdy na vaši reklamu někdo klikne. Samozřejmě pro každého je důležité, nejen samotné kliknutí, ale cílem je prodat...

ECDL aneb řidičák na počítač

O tom,, že úspěšně zvládáme nějaký konkrétní obor vědění dostáváme v průběhu života nejrůznější doklady či potvrzení. Počínaje vysvědčením na základní škole, maturitním vysvědčením na střední či diplomem na vysoké škole a konče dalšími certifikáty v průběhu života. Jsou jedinci, kteří tuto „sbírku“ neustále rozšiřují a chtějí (z nejrůznějších důvodů) se...

8 DŮVODŮ PROČ VYUŽÍVAT E- MAIL MARKETING

1. RYCHLOST – pokud chceš sdělit zákazníkům nějakou konkrétní informaci, tak bude doručena prakticky okamžitě 3 JEDNODUCHOST (DÍKY AUTOMATIZACI) – pokud si dopředu  vše s rozmyslem nachystáš, (např. vzhled e – mailů, plán e – mailové kampaně, atd.) nemusíš se pak dlouhodobě o nic starat 4. ADRESNOST...

Digitální domorodci a digitální přistěhovalci

Jistě víte o generaci X, Y, Z. Ale co generace digitalních domorodců a přistěhovalců? Pro generaci X, narozenou v 60. a 70. letech byla primárním médiem televize, její příslušníci prožili dospívání bez internetu. Generace Y, narozená od 80. let do první poloviny 90. let, je tou, která během svého dospívání prožívala prudký...

Digitální gramotnost v ČR

Práce s počítačem či  internetem již není doménou jedinců s vysokoškolským diplomem či  IT nadšenců, ale je již přirozenou součástí každodenního života většiny z nás. Počítače, tablety, chytré mobilní telefony se staly naší nedílnou součástí jak v běžném, civilním, životě, tak i v tom pracovním. Obecně roste trend digitalizací všech...

Jak zjistím barvu z obrázku?

    Barevná kombinace při tvorbě grafiky či doplňová obrázků a textů je důležitá. Programy nabízejí spoustu barevných variant a možností, ale jak přesně trefit tu co zrovna potřebuji? Jak jednoduše zjistit číslo barvy? Mě osobně se nejlépe pracuje s Colorodepicker. Přejděte na tento odkaz: https://www.colorcodepicker.com/ a vyzkoušejte si sami. Nahrajte obrázek...

Vzdělávání zaměstnanců je klíčové, a přitom nemusí být finančně náročné.

Mít ve svém teamu kvalitní, zkušené lidi v oboru je dnes trochu oříšek. Každý zaměstnavatel se snaží o to, aby si takové zaměstnance vybrousil jako diamant a mohl se na něj maximálně spolehnout. Dnešní doba nabízí mnohé. Vzdělávání je bez pochyby jeden z nejdůležitějších kroků. Některé kurzy a školení jsou...

Jaké jsou výhody SEO oproti PPC?

Spousta z vás se na ně dívá jako na dva protivníky, ale není tomu tak, oba systémy spolu mohou dobře fungovat. Je ovšem důležité nastavit správně kampaně. PPC neboli Pay Per Click – platba za kliknutí. Výhody PPC reklamy Objeví se ihned ve vyhledávání – zařadit se na přední pozici...

Proč je long tail důležitý nejen pro e-shopy?

Long tail je pojem spadající do SEM ( Search engine marketing). Přímo souvisí s analýzou klíčových slov, se SEO a PPC reklamou. V překladu jej můžeme nazvat jako “dlouhý ocas”, tedy delší  a specifičtější slovní spojení, která uživatel zadává do vyhledávačů. Pokud uživatel chce nějaké konkrétní zboží, pak jej...

M-learning aneb mobilní vzdělávání ve vaší firmě

Mobilní technologie zejména pak mobilní telefony se staly za poslední roky globálně nejrozšířenější komunikační technologií. Díky rozmachu mobilních zařízení, je mobilní vzdělávání čím dál více diskutovanější oblastí toho, jak se vzdělávat. Vzdělávání má v dnešní době mnohem vyšší hodnotu, než kdykoliv předtím. Znalosti a dovednosti, které postačily k úspěšnému zvládání životních situací před...

Tipy a triky psychologie barev

Výběr a použití správné barvy je jeden z kroků, který vás přivede k úspěchu. Zdá se vám to přehnané? Věřte tomu. Barva totiž ovlivňuje první dojem. A podle statistiky až 80% zákazníků opouští web pokud se mu na první dojem nelíbí. Znáte to, když jste v obchodě a vybíráte podle obalu? Náš...

Vzdělávání zaměstnanců – bez strategie to nepůjde

Zaměstnanec – nejdůležitější součástka celého firemního motoru. Bez něj by to nešlo. Bez jeho síly, mentální kapacity, nápadů a času stráveného nad daným projektem. Je třeba myslet na to, že firemní vzdělávání by mělo fungovat jako prostředek podporující růst celé firmy. Vzdělávání by také mělo být komplexní,...

eShop a zákon v kostce 8.9.2019

azlegal * Na co si dát pozor při provozování eShopu z pohledu ČOI, nekalých obchdoních praktik, klamání spotřebitele, odstoupení od smlouvy a mnoho dalšího. Více v článku: https://azlegal.cz/na-co-si-dat-pozor-pokud-mate-eshop/

Jak si vytvořit e-book? 2.9.2019

Včeliště * Vytvořit vlastní e-book nemusí být vůbec složité. Jak na to, kde začít a jak skončit? V článku najdete podrobný návod, se kterým to bez problémů zvládnete i vy. Více v článku:

Infografika Češi online 2018 27.8.2019

netmonitoring * Na čem si prohlížíme webové stránky, jak trávíme čas na internetu nebo kam chodíme na web nejčastěji. Odpovědi v číslech najdete v článku: http://www.netmonitor.cz/cesi-online-2018?fbclid=IwAR0QJS6ofERn3TUby8WCL-y7V9KaeQQyiPt3prhc8zb6CS20DqT-2ISb_8U

Jak ovlivní správné anchor texty pozice v SERPu? 22.8.2019

h1 * Interní prolinkování. Jeden ze základních a „must have“ prvků on-page optimalizace, bez kterého “SEO zkrátka nezapnete”, i kdybyste se na hlavu stavěli. Paradoxně právě v interním prolinkování spousta webů kulhá: Buď je nedostatečné, nebo mají odkazy podobu obecných textů, jako jsou “Klikněte zde”, “Více informací” nebo “Chci...

Nové kategorie na Zboží.cz 21.8.2019

Seznam * 14 nových kategorií, upravené názvy kategorií a parametrů. Prodáváte příslušenství pro kávovary, dálkové ovládače vrat, podvodní skútry a jiné? Zkontrolujte si napárování kategorií pro Zbozi.cz více v článku: https://blog.seznam.cz/2019/07/nove-kategorie-na-zbozi-cz/

Příběh jednoho e-shopu 20.8.2019

Forbes * V 15 měla příliš drahý koníček, tak založila e-shop a začala se živit sama. ,,Nikdy jsem nedělala žádnou reklamu. Nevěděla jsem, jak se staví online byznys, a fungovala jsem metodou pokus-omyl,“ přiznává podnikatelka .

Nové kategorie a sekce v Alze.cz 19.8.2019

Mediar * Alza.cz spustil prodej sportovní obuvi, zavedl svou vlastní značku ekologické drogerie, přidal kategorii zboží pro domácí zvířata a ve své hlavní holešovické prodejně a výdejně v jednom zřídil sekce s chytrou elektronikou a následně s parfémy. Více na https://www.mediar.cz/alza-cz-chce-dal-rust-pridava-pet-food-ekodrogerii-parfumerii-boty/

Jak na vratky a reklamace 18.8.2019

Forbes * Nový startup Retino pomáhá e-shopům s vratkami. Jeho služby využívá už 130 malých a středních e-shopů. Více v článku: https://www.forbes.cz/vyresime-e-shopum-vraceni-zbozi-slibuje-cesky-startup-retino-veri-mu-hlavenka-i-rozhon/

Seo nástroje 17.8.2019

marketing-mix * http://www.marketing-mix.cz/home/239-7-ceskych-zdroju-pro-seo-analyzu-vaseho-webu-a.html

Autorské právo 16.8.2019

Businessinfo * Podrobný průvodce autorského práva vytvořil Mgr. Doleček . Více v článku https://www.businessinfo.cz/cs/clanky/autorske-pravo-ppbi-50463.html#!&chapter=1