MÉDIA KANÁL

Při své práci denně procházíme desítky článků a příspěvků ze světa eCommerce a marketingu. Informace jsou jedna z nejcennějších komodit a nikdy jich není dost. Pracujeme s obsahem tak, abychom vám v našich kurzech a workshopech předali ty nejrelevantnější a nejnovější informace a trendy.

Každý den vám zprostředkujeme jeden ze zajímavých článků, na který jsme narazili. Pokud si uděláte čas u ranní kávy, je vám k dispozici.

 

BLOG

Fakturační program online a zdarma?

Minulý měsíc byl na našem workshopu Nebuď sardinka, majitel malého e-shopu. Shop má spíše jako přivýdělek, takže ještě neměl to ,, štěstí ,, stát se plátcem DPH a účetnictví řeší dvěma sloupci v Excelu. A stejně tak i vydané faktury – ano, v Excelu. Vzpomínám, že jsem před 13 lety taky...

Rosolka, produkt s příběhem

Na karlovarském festivalu jsme si hověli v pohodlných křesílkách Mallu, a na velkoplošném letním kině sledovali premiéru a doprovodnou show pořadu Zmlsané dějiny s Romanem Vaňkem. Dáváme Mallu další 1* Co je vlastně Rosolka? Rosolka je mírně sladký likér, který se dříve vyráběl z hmyzožravé rostliny rosnatky okrouhlolisté. Roman Vaněk a lihovarník Martin...

Festivalový marketing Mall.cz a Mall.tv v Karlových Varech

Mezi hlavní partnery letošního festivalu v Karlových Varech patřil i Mall.cz. Vy, co nás znáte, víte, že se zaměřujeme na malé a střední e-shopy. Učíme vás, že je potřeba mít zmapovanou konkurenci, sledovat její kroky a učit se z jejich úspěchů či chyb. Je zajímavé pozorovat jak excelentně žralok eCommerce, a tím...

Jak dokonale skloubit prezentaci výrobku, zábavu a PR v příjemném prostředí v režii Plzeňského Prazdroje

Skupina Plzeňský Prazdroj loni angažovala nového marketingového ředitele Romana Trzaskalika, který úspěšně působil několik let v Danone (http://www.danone.cz – apropo všimněte, že Danone není na https ☹). Svou šanci v jiném oboru chytil za pačesy a pracuje nejen na nových konceptech hospod a produktů, ale i partnerství s filmovým festivalem v Karlových Varech. Ačkoli Prazdroj...

Člověk je schopen udržet pozornost ještě kratší dobu než zlatá rybka

Kolik vteřin udrží pozornost zlatá ryba a kolik člověk?

PPC pro začátečníky

Úvod do PPC reklamy PPC je zkratka z anglického Pay Per Click v překladu tedy platba za kliknutí. Od ostatních reklam se liší právě tím, že vás stojí peníze až ve chvíli, kdy na vaši reklamu někdo klikne. Samozřejmě pro každého je důležité, nejen samotné kliknutí, ale cílem je prodat...

ECDL aneb řidičák na počítač

O tom,, že úspěšně zvládáme nějaký konkrétní obor vědění dostáváme v průběhu života nejrůznější doklady či potvrzení. Počínaje vysvědčením na základní škole, maturitním vysvědčením na střední či diplomem na vysoké škole a konče dalšími certifikáty v průběhu života. Jsou jedinci, kteří tuto „sbírku“ neustále rozšiřují a chtějí (z nejrůznějších důvodů) se...

8 DŮVODŮ PROČ VYUŽÍVAT E- MAIL MARKETING

1. RYCHLOST – pokud chceš sdělit zákazníkům nějakou konkrétní informaci, tak bude doručena prakticky okamžitě 3 JEDNODUCHOST (DÍKY AUTOMATIZACI) – pokud si dopředu  vše s rozmyslem nachystáš, (např. vzhled e – mailů, plán e – mailové kampaně, atd.) nemusíš se pak dlouhodobě o nic starat 4. ADRESNOST...

Digitální domorodci a digitální přistěhovalci

Jistě víte o generaci X, Y, Z. Ale co generace digitalních domorodců a přistěhovalců? Pro generaci X, narozenou v 60. a 70. letech byla primárním médiem televize, její příslušníci prožili dospívání bez internetu. Generace Y, narozená od 80. let do první poloviny 90. let, je tou, která během svého dospívání prožívala prudký...

Digitální gramotnost v ČR

Práce s počítačem či  internetem již není doménou jedinců s vysokoškolským diplomem či  IT nadšenců, ale je již přirozenou součástí každodenního života většiny z nás. Počítače, tablety, chytré mobilní telefony se staly naší nedílnou součástí jak v běžném, civilním, životě, tak i v tom pracovním. Obecně roste trend digitalizací všech...

Jak zjistím barvu z obrázku?

Barevná kombinace při tvorbě grafiky či doplňová obrázků a textů je důležitá. Programy nabízejí spoustu barevných variant a možností, ale jak přesně trefit tu co zrovna potřebuji? Jak jednoduše zjistit číslo barvy? Mě osobně se nejlépe pracuje s Colorodepicker. Přejděte na tento odkaz: https://www.colorcodepicker.com/ a vyzkoušejte si sami. Nahrajte obrázek v jpg, png...

Vzdělávání zaměstnanců je klíčové, a přitom nemusí být finančně náročné.

Mít ve svém teamu kvalitní, zkušené lidi v oboru je dnes trochu oříšek. Každý zaměstnavatel se snaží o to, aby si takové zaměstnance vybrousil jako diamant a mohl se na něj maximálně spolehnout. Dnešní doba nabízí mnohé. Vzdělávání je bez pochyby jeden z nejdůležitějších kroků. Některé kurzy a školení jsou...

Jaké jsou výhody SEO oproti PPC?

Spousta z vás se na ně dívá jako na dva protivníky, ale není tomu tak, oba systémy spolu mohou dobře fungovat. Je ovšem důležité nastavit správně kampaně. PPC neboli Pay Per Click – platba za kliknutí. Výhody PPC reklamy Objeví se ihned ve vyhledávání – zařadit se na přední pozici...

Proč je long tail důležitý nejen pro e-shopy?

Long tail je pojem spadající do SEM ( Search engine marketing). Přímo souvisí s analýzou klíčových slov, se SEO a PPC reklamou. V překladu jej můžeme nazvat jako “dlouhý ocas”, tedy delší  a specifičtější slovní spojení, která uživatel zadává do vyhledávačů. Pokud uživatel chce nějaké konkrétní zboží, pak jej...

M-learning aneb mobilní vzdělávání ve vaší firmě

Mobilní technologie zejména pak mobilní telefony se staly za poslední roky globálně nejrozšířenější komunikační technologií. Díky rozmachu mobilních zařízení, je mobilní vzdělávání čím dál více diskutovanější oblastí toho, jak se vzdělávat. Vzdělávání má v dnešní době mnohem vyšší hodnotu, než kdykoliv předtím. Znalosti a dovednosti, které postačily k úspěšnému zvládání životních situací před...

Tipy a triky psychologie barev

Výběr a použití správné barvy je jeden z kroků, který vás přivede k úspěchu. Zdá se vám to přehnané? Věřte tomu. Barva totiž ovlivňuje první dojem. A podle statistiky až 80% zákazníků opouští web pokud se mu na první dojem nelíbí. Znáte to, když jste v obchodě a vybíráte podle obalu? Náš...

Vzdělávání zaměstnanců – bez strategie to nepůjde

Zaměstnanec – nejdůležitější součástka celého firemního motoru. Bez něj by to nešlo. Bez jeho síly, mentální kapacity, nápadů a času stráveného nad daným projektem. Je třeba myslet na to, že firemní vzdělávání by mělo fungovat jako prostředek podporující růst celé firmy. Vzdělávání by také mělo být komplexní,...

Změny ve veřejných skupinách na Facebooku

Změny ve veřejných skupinách, o kterých bystě měli vědět. Brzo se pár věcí změní, třeba kdo může přispívat a jak se můžou lidé přidat. 📍 návštěvníci můžou přidávat příspěvky a komentáře 📍 pokud to povolíte, budou moct lidé přidávat příspěvky a komentáře, i když nejsou členy skupiny 📍 lidi se...

Jak na efektivní vyhledávání

Napsat slovo nebo slovní spojení do vyhledávacího řádku ve vyhledávači umí každý. Ale umíte vyhledávat efektivně? Pojďte se mrknout, jak si můžete vyhledávání usnadnit. Nejpoužívanějším vyhledávačem v České republice je nejspíš Google. A když v něm chcete vyhledat nějakou frázi, tak ji jednoduše napíšete do vyhledávacího řádku a stisknete Enter. Vyskočí...

Klíčová slova nejsou Pokemoni

U nás v A.V.O. máme oblíbenou hlášku. ,,klíčová slova nejsou Pokemoni – nemusíte je mít všechny,, a vy chcete určitě vědět proč. A teď na úvod, co jsou klíčová slova nebo-li keywords? Jsou to slova, výrazy či fráze, které uživatelé na internetu vyhledávají pomocí vyhledávače. Uživatel vyhledává to, o co...

Jak si vytvořit jednoduchou analýzu klíčových slov

Co se osvědčilo nám při hledání klíčových slov? Excelovská tabulka 😊. Díky tabulkám můžeme slova filtrovat, dělat si grafy, statistiky atd. Ještě než vůbec začneme plnit tabulky, tak si dáme malý společný nakopávací brainstorming. Do klasické myšlenkové mapy zapisujeme co nás (některé daným tématem nepolíbené) napadá...

Pop-up okna ano či ne?

Pop-up okna se využívají pro propagování různých služeb nebo produktů, k nabídce slevových kuponů či ke sběru e-mailových kontaktů. Vyskakovací okna se nejčastěji objevují hned při vstupu zákazníka na webovou stránku (nebo s krátkým časovým odstupem), nebo když chce stránky opustit (tzv. exit pop-up).  Důvod použití pop-upů je jasný...

poznámky

3 skvělé aplikace, které vám pomohou se správou poznámek

Poznámky s vlastními nápady, poznámky z porad, odkazy na zajímavé stránky (které zrovna teď nemáte prostor ani čas si v klidu projít), to-do listy, poznámky osobního charakteru… Je toho hodně, co se na nás během dne „valí“ a my bychom měli vše nějak ukočírovat a na nic nezapomenout. Ale jak na to a nezbláznit...

KDY JE TEN SPRÁVNÝ ČAS NA ZMĚNU?

Chcete něco – cokoliv změnit? Čas na změnu nemusí přicházet jen s Novým rokem v podobě novoročního předsevzetí. Kdy ale vlastně přichází ten nejvhodnější čas k tomu, aby změna, kterou podnikneme, byla úspěšná a hlavně trvalá? Není změna jako změna Neustálá touha po změně motivovaná tzv. sebeaktualizačním mechanismem je u všech organismů...

8 důvodů proč se vzdělávat

8 DŮVODŮ PROČ VYUŽÍT VZDĚLÁVACÍ KURZY

Přemýšlíte nad dobrou investicí? Vzdělávací kurzy se vám opravdu vyplatí! Jsou to mnohem lépe uložené peníze, než v té nejlepší bance. Kromě jejich uvedení v životopisu získáte absolvováním i spoustu dalších výhod… 1. ROZVÍJENÍ ZNALOSTÍAbsolvováním kurzu si nejen rozšíříte své dosavadní znalosti, ale budete mít i větší přehled o dané problematice nebo...

Mění COVID-19 nákupní trendy?

Trendy v nakupování se mění napříč celým světem. Vliv mají nově vznikající způsoby dopravy, platby a také rostoucí popularita e-shopů. Ta je v Česku rapidní. Na čemž se nejspíš nebude nic měnit. Spíše naopak. Koronavirus se totiž stal, a čím dál tím více stává, velkým milníkem v nákupních návycích. A to nejen u Čechů. ...

Nová vychytávka od Google Chrome

Znáte to, chystáte něco nového a pomalu, ale jistě se vám kupí hromada záložek v internetovém prohlížeči. Máte jich tam prvních pět, sedm, deset, patnáct a dojdete bez problémů až k dvaceti záložkám. Všechny záložky se smrskávají na malinkaté čtverečky a vy pak mezi nimi horkotěžko listujete a pro citaci nějakého zdroje...