MÉDIA KANÁL

Při své práci denně procházíme desítky článků a příspěvků ze světa eCommerce a marketingu. Informace jsou jedna z nejcennějších komodit a nikdy jich není dost. Pracujeme s obsahem tak, abychom vám v našich kurzech a workshopech předali ty nejrelevantnější a nejnovější informace a trendy.

Každý den vám zprostředkujeme jeden ze zajímavých článků, na který jsme narazili. Pokud si uděláte čas u ranní kávy, je vám k dispozici.

 

BLOG

Jak zmáknout grafiku e-shopu

Na tom, že svižný, moderní a vzdušný design e-shopu prodává, se bezpochyby shodneme. Ale jak to udělat? Jak pořídit svému e-shopu elegantní a zároveň praktický, funkční kabát? Možnosti tu jsou a my vás s nimi seznámíme. Liší se dle toho, o jakou formu e-shopu se jedná. E-shopy na zakázku dovolují jiná...

Pohled zákazníka na e-shop

Tak jako člověk má tendenci se líbit a působit pozitivně na své okolí, tak i majitelé e-shopů chtějí, aby zrovna jejich e-shop byl ten “nejkrásnější”. Estetika je tedy věc jedna. Ale další, neméně důležitá část kvalitního e-shopu je jeho funkčnost, přehlednost, srozumitelnost a použitelnost v praxi. E-shop by měl vypadat...

14 nejčastějších SEO chyb v e-shopech

Pokud vlastníte nebo spravujete e-shop a chcete se dozvědět, na jaké chyby si dát pozor, určitě čtěte dál. Zjistíte, jaké SEO chyby dělají majitelé e-shopů nejčastěji a jak je snadno napravit. U naprosté většiny e-shopů je možné vše dát do pořádku pouze malými technickými zásahy. Záplava e-shopů v Čechách je obrovská...

Příběh Kamily a její nové kariéry s PPC

podnikavá máma a její kariérní restart Rodičák jako diagnóza Ztráta profesního i osobního života na rodičovské dovolené, s tím se do jisté míry počítá. Slovy klasika: Mé maminky mi rozumějí  . Já jsem cca po roce a půl bytostně cítila odumírání mozkových buněk takřka po tisících. Abych rozbila ubíjející stereotyp a nezblbla úplně, rozhodla...

První článek

TRIKI OBCHODNÍCH ŘETĚZCŮ|komplexní informace AKCE A SLEVY Cenově zvýhodněné zboží má za úkol dostat zákazníka do obchodního domu. Když už tam zákazník je, nakoupí mnohem více i neznevýhodněného zboží. Časově omezené akce ,,nutí,, koupit něco co zrovna zákazník nepotřebuje, ale nakoupí to ,, do zásoby,, . HNED NA RÁNĚ...

Jak si zaregistrovat svoji ochrannou známku?

ochranná známka odlišuje váš výrobek či službu od ostatních firem ochranné známky jsou zaregistrované značky s právní ochranou označení má vždy grafickou úpravu má slovní, obrázkové či kombinované nebo trojrozměrné vyobrazení ochrannou známku si může registrovat jak právnická, tak fyzická osoba Registrace známky v ČR: Každou...

Víte jak se čtou upoutávky na sociálních sítích?

Cíle podniku při stanovování ceny

Víme, že cena je jedním z nejvýznamnějších marketingových nástrojů – je to jeden ze 4 P v marketingovém mixu. Cena je peněžní částka, která je účtována za výrobek nebo službu. Cíle podniku při stanovování ceny jsou: 1.Maximalizace zisku – firmě přinese co největší tržby z prodeje. Maximálního zisku lze...

Cíl by měl být SMART

SMART je zkratka anglických termínů pro různé oblasti definice cíle: S – Specific (specifický) – cíl musí být definován přesně. Čím přesněji je definován, tím snadněji se bude plnit a tím se předejde možným nedorozuměním.  M – Measurable (měřitelný) – splnění cíle musí být možné změřit....

eShop a zákon v kostce 8.9.2019

azlegal * Na co si dát pozor při provozování eShopu z pohledu ČOI, nekalých obchdoních praktik, klamání spotřebitele, odstoupení od smlouvy a mnoho dalšího. Více v článku: https://azlegal.cz/na-co-si-dat-pozor-pokud-mate-eshop/