MÉDIA KANÁL

Při své práci denně procházíme desítky článků a příspěvků ze světa eCommerce a marketingu. Informace jsou jedna z nejcennějších komodit a nikdy jich není dost. Pracujeme s obsahem tak, abychom vám v našich kurzech a workshopech předali ty nejrelevantnější a nejnovější informace a trendy.

Každý den vám zprostředkujeme jeden ze zajímavých článků, na který jsme narazili. Pokud si uděláte čas u ranní kávy, je vám k dispozici.

 

BLOG

SPOLEČNOSTI OVLÁDAJÍCÍ CELOSVĚTOVÝ TRH

Existuje jen 10 společností, které ovládají většinu zboží na celém světě. Mezi ty nejznámější patří například Coca Cola Company, Nestlé, Johnson & Johnson, PepsiCo, Unilever a další.. Podívejme se například blíže na společnost UNILEVER.. Většina z nás si myslí, že existuje pestrý trh, ve kterém si můžeme vybírat z bohaté...

Facebook spustil Messenger Rooms, který pojme až 50 osob

Videohovory teď vládnou světu. A není se čemu divit. Koronavirová pandemie zavřela lidi z celého světa na dlouhé týdny doma, a jelikož je člověk tvor sociální, potřebuje být v kontaktu s okolním světem. Nejjednodušší způsob, jak se „potkat“ s přáteli, tak nyní často představuje videohovor. To velmi dobře vědí i ve Facebooku, kde...

Plány versus realita

Známe to všichni.. Některé cíle se plánují skoro samy, vypadají totiž tak snadno dosažitelné.. Ale realita bývá někdy úplně jiná.. Také si uvědomujete, že některé naplánované cesty ve vašem životě se ubírají zcela jinou cestou?

Kolik se platí za proklik na Heurece

Pro nárůst návštěvnosti e-shopu ze srovnávačů zboží je důležité nastavení výše ceny za proklik. Každý zbožák si cenu za prokliky účtuje podle vlastních podmínek. Udělejte si přehled, kolik se platí za proklik na největším českém zbožáku – Heureka.cz Heureka.cz ceníky plošně podléhají sezónnímu zdražení, kdy každoročně od 1. 11. do 31. 1. navyšujeme standardní ceny prokliků o 25...

Čím zaujmout zákazníka při nákupu na vašem e-shopu?

CENA – slevy, akce a výprodej! Ano, jednoznačně je to cena, která naláká nejvíce zákazníků, jen buďte obezřetní, aby cena neměla dopad na kvalitu. Tím jak je dnešní trh přesycen nekvalitními a levnými produkty, lidé jsou obezřetní a cena pro ně mnohdy není rozhodujícím pravidlem. PLATEBNÍ METODY – jaké platby by na vašem shopu...

Jak zmáknout grafiku e-shopu

Na tom, že svižný, moderní a vzdušný design e-shopu prodává, se bezpochyby shodneme. Ale jak to udělat? Jak pořídit svému e-shopu elegantní a zároveň praktický, funkční kabát? Možnosti tu jsou a my vás s nimi seznámíme. Liší se dle toho, o jakou formu e-shopu se jedná. E-shopy na zakázku dovolují jiná...

Pohled zákazníka na e-shop

Tak jako člověk má tendenci se líbit a působit pozitivně na své okolí, tak i majitelé e-shopů chtějí, aby zrovna jejich e-shop byl ten “nejkrásnější”. Estetika je tedy věc jedna. Ale další, neméně důležitá část kvalitního e-shopu je jeho funkčnost, přehlednost, srozumitelnost a použitelnost v praxi. E-shop by měl vypadat...

14 nejčastějších SEO chyb v e-shopech

Pokud vlastníte nebo spravujete e-shop a chcete se dozvědět, na jaké chyby si dát pozor, určitě čtěte dál. Zjistíte, jaké SEO chyby dělají majitelé e-shopů nejčastěji a jak je snadno napravit. U naprosté většiny e-shopů je možné vše dát do pořádku pouze malými technickými zásahy. Záplava e-shopů v Čechách je obrovská...

Příběh Kamily a její nové kariéry s PPC

podnikavá máma a její kariérní restart Rodičák jako diagnóza Ztráta profesního i osobního života na rodičovské dovolené, s tím se do jisté míry počítá. Slovy klasika: Mé maminky mi rozumějí  . Já jsem cca po roce a půl bytostně cítila odumírání mozkových buněk takřka po tisících. Abych rozbila ubíjející stereotyp a nezblbla úplně, rozhodla...

První článek

TRIKI OBCHODNÍCH ŘETĚZCŮ|komplexní informace AKCE A SLEVY Cenově zvýhodněné zboží má za úkol dostat zákazníka do obchodního domu. Když už tam zákazník je, nakoupí mnohem více i neznevýhodněného zboží. Časově omezené akce ,,nutí,, koupit něco co zrovna zákazník nepotřebuje, ale nakoupí to ,, do zásoby,, . HNED NA RÁNĚ...