Klíčová slova nejsou Pokemoni

U nás v A.V.O. máme oblíbenou hlášku. ,,klíčová slova nejsou Pokemoni – nemusíte je mít všechny,, a vy chcete určitě vědět proč.

A teď na úvod, co jsou klíčová slova nebo-li keywords? Jsou to slova, výrazy či fráze, které uživatelé na internetu vyhledávají pomocí vyhledávače. Uživatel vyhledává to, o co má zájem. Hledá odpovědi na otázky, které chce vyřešit.

Na druhé straně jste vy, podnikatel, majitel blogu, webu nebo e-shopu. A vy potřebujete zákazníky přivést na své stránky. Zjednodušeně řečeno, takže na svůj web či e-shop dáte ty klíčová slova, díky kterým přivedete uživatele na váš web.

Klíčová slova jsou důležitá při optimalizaci pro vyhledávače, tzv. SEO. Klíčové slovo je fráze nebo výraz, na který se snažíme optimalizovat stránku, aby se co nejlépe umisťovala ve výsledcích vyhledávání. Nejlépe na horních příčkách.

Kdo říká, že vytváření obsahu je zadarmo, tak mu nevěřte. Není to tak pravda. Váš čas je drahý, a ze začátku se nadřete, bude vás to stát spoustu času. Ale .. do budoucna, pak už ,,jen,, sedíte a čekáte až se uživatel zeptá vyhledávače na slova a fráze, díky kterým se dostane na váš web.

Kde by se klíčová slova měla objevovat? V titulku stránky, meta značkách, nadpisech, přímo v obsahu, zpětném odkazu a v popisu obrázku. Takže všude .. Ale v jednom článku nebo na jedné stránce se soustřeďte na jedno hlavní KW a max. dvě doplňkové. Proto se nesnažte do jednoho článku nebo stránky nacpat všechny svoje klíčová slova – nejsou to Pokemoni.

Co nedoporučuji je optimalizace více stránek na stejné KW, tyto stránky si pak budou konkurovat. Takže žádných 10 článků o tom co jsou keywords.

Kde hledat klíčová slova?

  • nástroje (např. Collabin, Marketing Miner, Open Refine)

Náš tip pro e-shopy je používat více Long Tail slov neboli ,,slova s dlouhým ocasem,,.

Klíčová slova a analýza klíčových slov je v praxi první krok než začnu vůbec psát nebo tvořit web. Je to investice, která se vám vrátí v budoucnu, tak ji nepodceňujte.

V našich kurzech věnujeme analýze KW několik hodin, a víme proč.  

Hodně štěstí při hledání nejlepších klíčových slov, tj. těch co jsou velmi často hledaná, mají vysokou konverzi a nízkou konkurenci.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.