ADMINISTRÁTOR e-shopu

REKVALIFIKAČNÍ KURZ na pracovní činnost Administrátor a koordinátor elektronického katalogu zboží (120 hodin)

Akreditovaný rekvalifikační kurz se závěrečnou profesní státní zkouškou Administrátor a koordinátor elektronického katalogu zboží

CELODENNÍ KURZ 8,30 - 15,00

2.-22.12. 2021

Prostějov

15 DNŮ - 120 HODIN

počet dnů

15

odkdy dokdy

8,30 - 15,30

počet studentů

8

Česko je rájem e-shopu, obrat české e-commerce každý rok strmě stoupá. Nejde jen o to vytvořit e-shop, vložit do něj produkty a vyřídit objednávku. Komplexní propojení s marketingem, důležité je se zaměřit na zákazníka, jeho potřeby a díky tomu bude e-shop více vydělávat. A firmy chtějí výdělečné e-shopy.

Česká eCommerce hladoví po odbornících. Počet pracovních nabídek v tomto rychle se rozvíjejícím oboru stále roste.  

CO VÁS S NÁMI ČEKÁ?

15 NÁROČNÝCH DNŮ

kdy se téměř nezastavíme a společně pojedeme na maximální výkon

KROK PO KROKU od A po Z

budeme vám věnovat maximální pozornost v malé skupině o max. 8 lidech, u nás žádná otázka není hloupá

AKTIVNÍ PRÁCE A TVORBA

žádné sezení a poslouchání našich monologů - kurz není jen “one man show”

CHECKLISTY A SKRIPTA

návody, tipy, triky a pracovní listy

k tomu vám pomůžeme vymyslet, nastavit a nalajnovat všechny kroky a postupy ke vašemu startu ve světě eCommerce

Pokud je kurz pro maminky s hlídáním dětí, máme uzpůsobeny prostory a chůvy na hlídání.

 

OSNOVA KURZU

  • 1
    ZÁKULISÍ ESHOPU PRAKTICKY
    domény, hosting* tvorba a správa e-shopu* rozmístění modulů e-shopu přívětivého pro zákazníka* rozložení a funkce* vkládání textů a položek. Vytvoříte si pár položek v e-shopu, poznáte tak, co se skrývá ,,ZA,,
  • 2
    TECHNICKÉ ZÁZEMÍ A SEO
    co je SEO* klíčová slova* Nadpisy H1, H2, tagy a description* jak strukturovat na e-shopu texty* optimalizace obrázků* linkbuilding* link farmy vs. dobré odkazy - jaký je rozdíl a jak na to* práce se SW sloužících k podpoře SEO* správný popis zboží, tak aby se váš e-shop zobrazoval ve vyhledávačích
  • 3
    ESHOP
    nastavení kategorií, položek - parametry, varianty, filtry * nastavení platební brány, dopravy, obchodních podmínek, uživatelů * objednávky, přílohy, reklamace
  • 4
    LEGISLATIVA
    legislativa v oblasti e-shopů * obchodní podmínky * GDPR * kontroly * autorská práva
  • 5
    MARKETING
    marketingový mix analýza konkurence* SWOT analýza* zákazník* rámec SEE-THINK-DO-CARE* marketingový plán, strategie. Jsou to vůbec první kroky, které musíte udělat, než se vrhnete na samotný marketing * obsahový marketing * psaní blogu * e-mailing * e-book s napojením na e-mailing * online chaty
  • 6
    PPC
    pojmy CTR, CPC, konverze* nepovolený obsah * vyhledávací a obsahová síť * nastavení kampaní a sestav, vytváření reklam * typy cílení * reklamní formáty * dynamický retargeting a remarketing * produktové inzeráty * optimalizace kampaní, měření úspěšnosti a práce s daty * to vše na Google a Seznam
  • 7
    ZBOŽOVÉ VYHLEDÁVAČE
    Heureka * Zboží.cz * Google Merchant Center * Shopping Ads (Nákupy Google) * importy * optimalizace * analytika. Analytik z vás za jeden den nebude, ale základní povědomí o této problematice mít budete :)
  • 8
    SOCIÁLNÍ SÍTĚ
    zákazník na sociálních sítích* algoritmy sociálních sítích * organický vs. placený dosah * výběr sociální sítě pro podnikání/projekt * proč byste neměli stavět sociální sítě jen na množství "like" či "srdíček"? * FACEBOOK (FB)* stránka versus skupina* základní nastavení stránek * správný popis v informacích stránky* nastavení událostí* druhy příspěvků + jejich plánování* základní nastavení skupin * Business manager (BM) * BM - Napojení firemního profilu na instagram* 3 druhy reklamy na FB - která z nich je ta "nej"?* BM - Správce reklam na FB * remarketing na FB* INSTAGRAM (IG) * vytvoření firemního profilu * správné nastavení profilu * zásadní rozdíl mezi FB a IG * zabezpečení profilu * IG příspěvky * IG stories * hastagy * plánování příspěvků
  • 9
    ANALYTIKA
    nastavení GA, správa a struktura účtu * vložení kódu na stránky a eshop * hierarchie organizací, účtů, uživatelů, služeb a výběrů dat * propojení GA a Google Ads * filtry výběru dat * zdroje návštěvnosti * monitorování stavu a výkonu účtu * měření, měření a měření * seznamy uživatelů pro remarketing a chytrý seznam pro remarketing * nástroje pro tvorbu adres * URL * Google Data Studio (GDS) * Google search Console * Index Google * Zobrazení stránek * Žádné strachy, toto opravdu jen nakousneme :)
  • 10
    GRAFIKA PRO WEBY A ESHOPY
    obrázky, carussely pro weby a e-shopy * obrázky na sociálních sítích * pravidla pro vzhled reklam * fonty * bannery - velikosti pro různé příležitosti * SW vhodné pro grafiku a práce s nimi

a navíc BONUS

  • 1
    PODNIKATELSKÉ MINIMUM A LEGISLATIVA V PRAXI
    právní minimum pro eshopaře * dodavatelsko - odběratelské smlouvy * DPH * rabaty a marže * služby e-shopů * platební brány, EET * GDPR
  • 2
    MIX PRO ESHOPAŘE
    co potřebujete vědět, aby váš e-shop fungoval a nestálo vás to moc * logistika * e-shop v praxi - rady, tipy, triky z praXe

CO SE NAUČÍTE NA KURZU?

  • dokážete si postavit vlastní e-shop, tak aby fungoval, a aby generoval příjmy
  • budete se orientovat v legislativě, obchodních smlouvách, GDPR, dokážete si zajistit výhodně odběratelsko-dodavatelské smlouvy, zajistit vyšší rabaty a podmínky pro odběr zboží

  • jak minimalizovat skladové zásoby nebo nemít sklad vůbec a zboží odesílat přímo od výrobce ke svému zákazníkovi
  • komplexní marketing pro váš e-shop, že bez něj to opravdu ,,samo,, nepůjde, vytvořit marketingové strategie a ucelený marketingový plán
  • rady z praxe, co dnes funguje, jaké nástroje mi ulehčí práci 

Každý student pracuje na reálném projektu – buď na vlastním nebo pro firmu, se kterou spolupracujeme

LEKTOŘI KURZU

#monika & #alena

  • jsme lektoři z PRAXE
  • spravujeme vlastní e-shopy
  • pracujeme pro naše klienty v oborech eCommerce a online marketingu  
  • vzdělávání dospělých se věnujeme několik let
  • neustále se vzděláváme a sledujeme aktuální trendy v oboru
  • předáme vám naše zkušenosti 
  • naučíme vás vyvarovat se našich chyb
  • budeme vám k dispozici i po ukončení kurzu

                                    ... zkrátka vás v tom nenecháme

 

PROČ PRACOVAT

v eCommerce ?

PRAKTICKÉ INFORMACE 

CENA KURZU 32.990 Kč 

 

poslední volná místa - AKČNÍ CENA KURZU 24.888 Kč 

 

  • po ukončení kurzu ZDARMA zkouška PROFESNÍ KVALIFIKACE  (hodnota 4.500 Kč)
  • 3 hodiny INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE před zahájením kurzu nebo po kurzu ZDARMA (hodnota 3.000 Kč)
  • kurz ÚVOD DO SVĚTA GRAFIKY ZDARMA (hodnota 900 Kč)
  • 1x ročně přeškolení NOVINKY v eCommerce ZDARMA po dobu 3 let (hodnota 3 x 3.500 Kč) 

 

  • CENA KURZU 32.990Kč                  AKCE 24.888 Kč
  • DALŠÍ MOŽNÉ SLEVY
    • pro absoloventy  jiných našich kurzů -10%
    • možnost úhrady 85% kurzu přes POVEZ II
    • možnost úhrady 100% kurzu pro registrované na Úřadu práce
    • dotační program #podnikavamama -22%
    • ... pro více informací volejte: 776 121 222
  • ZDARMA
    • občerstvení 
    • psací potřeby
    • tištěné materiály, skripta
    • 1x ročně přeškolení NOVINKY v eCommerce ZDARMA po dobu 3 let (hodnota 3 x 3.500 Kč) 
    • konzultace 
    • zkouška profesní kvalifikace v hodnotě 4.500 Kč

odkdy dokdy

8,30 - 15,30

co s sebou

dobrou náladu a chuť se vzdělávat

počet studentů

je max. 8 v jedné skupině

cena kurzu po slevě

24.888 Kč

  • ORGANIZAČNÍ INFORMACE
    • začínáme v 8,30 hodin. Bylo by fajn, když přijdete o pár minut dříve, nabídnete si kávu a malé občerstvení
    • k dispozici budete mít notebooky s potřebným softwarem a vybavením 
  • MOŽNOSTI ÚHRADY
    • přes Úřad práce či dotační program POVEZ II
    • bankovním převodem
    • na splátky
  • JAK SE PŘIHLÁSIT NA KURZ
    • zaregistrujte se k vybranému termínu
    • zavoláme vám a domluvíme se na dalším postupu
    • cena kurzu je plně splatná před zahájením kurzu

KOUPIT KURZ

PEČLIVĚ SE PŘIPRAVUJEME NA KAŽDÝ KURZ

HÝČKÁME SI VÁS

NAŠE KURZY SPLŇUJÍ VAŠE OČEKÁVÁNÍ

JSME TÝM LEKTORŮ z praxe

PRAVIDELNĚ SE SAMI ŠKOLÍME v ČR i v zahraničí

SRDEČNĚ VÁS VÍTÁME