PROČ PRACOVAT v

eCommerce

a

internetovém marketingu

PROČ PRACOVAT v .... 

ECOMMERCE

  • PERSPEKTIVNÍ OBOR
    ECommerce patří mezi nejrychleji se rozvíjející se obory. Do dvou let bude v Česku přes 50 000 e-shopů
  • VYSOKÉ MZDY
    Průměrná mzda specialisty je 35.000Kč až 55.000Kč, dle regionu ČR. Zajímavé jsou i odměny podle obratu na e-shopu.
  • FLEXI PRÁCE
    Spravovat e-shop můžete odkudkoli, z domu, z kavárny, z dovolené. Rozhraní správy jsou online, a proto vám stačí počítač a internet. Možnost práce z domova je cenným benefitem nejenom pro rodiče s malými dětmi. 9 z 10 zaměstnavatelů v e-commerce povoluje alespoň částečný home office.
  • NEDOSTATEK SPECIALISTŮ V OBORU
    Česká eCommerce hladoví po odbornících a specialistech. Počet pracovních nabídek, v tomto rychle se rozvíjejícím oboru, stále roste. A hlavně po těch, kteří mají široký záběr. Nejde jen o to, vytvořit e-shop, vložit do něj produkty a vyřídit objednávku. Odborník, který dokáže propojit e-shop s marketingem a získat zákazníka má cenu zlatu. Firmy chtějí prodávat a mít výdělečné e-shopy.
  • MOŽNOST NASTARTOVAT VLASTNÍ PODNIKÁNÍ
    Výhodou internetového podnikání jsou poměrně nízké vstupní náklady, které mohou být v řádu pár tisíc korun. Nemusíte mít sklad ani provozovnu. Podobně i marketing nemusí být příliš nákladný. Jen vědět jak na to…a to my vás naučíme.
  • DO PRÁCE S ÚSMĚVEM
    Hýříte nápady, jste kreativní a rádi se vzděláte? Baví vás internet a trávíte čas na sociálních sítích… proč si ze zábavy neudělat práci? Není nic lepšího než mít práci, která vás naplňuje a kterou děláte s chutí, elánem a úsměvem na rtech.

INTERNETOVÉM MARKETINGU

 

  • PERSPEKTIVNÍ OBOR
    Reklama, média, sociální sítě, public relations, marketingové strategie, aj. Toto jsou oblasti oboru, který potřebuje každá firma, výrobce nebo poskytovatel služby.
  • VYSOKÉ MZDY
    Průměrná mzda specialisty je 45.000Kč, dle regionu ČR.
  • FLEXI PRÁCE
    V tomto oboru jsou nejdůležitější znalosti, kreativita, kontinuální vzdělávání, počítač a praxe. Tuto práci můžete dělat odkudkoli, z domu, kavárny nebo z pláže.
  • NEDOSTATEK SPECIALISTŮ V OBORU
    Online marketing se rozšiřuje do všech oblastí podnikání. I firmy, které dosud používali offline reklamu, přesouvají svoje zájmy do onlinu. Odborníků, kteří dovedou vytvořit komplexní online marketingovou strategii je málo. Nejde jen o to rozumět části online marketingu do hloubky, důležitá je i šířka, komplexnost a provázanost, tak aby firmě přinesla to, co očekává.
  • MOŽNOST NASTARTOVAT VLASTNÍ PODNIKÁNÍ
    Práce jako OSVČ, freelancer, na volné noze nebo jako digitální nomád.
  • DO PRÁCE S ÚSMĚVEM
    Hýříte nápady, jste kreativní a rádi se vzděláte? Baví vás internet a trávíte čas na sociálních sítích… proč si ze zábavy neudělat práci? Není nic lepšího než mít práci, která vás naplňuje a kterou děláte s chutí, elánem a úsměvem na rtech.

eCOMMERCE V ČR  V ROCE 2019

 

eCommerce je široký pojem používaný k označení obchodních transakcích realizovaných za pomoci internetu a dalších elektronických prostředků. Za základní pilíř eCommerce lze považovat především internetové obchody, ale spadá sem také internetový marketing a veškeré jeho součásti a aktivity na podporu internetového obchodování.

Česko je rájem e-shopů. Nákupy po internetu jsou u nás čím dál oblíbenější a obrat české e-commerce každý rok strmě stoupá.

 

0
miliard Kč
obrat - nárůst o 16% oproti 2018
0
e-shopů
nárůst o 3,5% oproti 2018
0
průměrná mzda v tomto oboru

INTERNETOVÝ MARKETING V ČR  V ROCE 2018

 

Použití internetového marketingu je dnes již zásadním předpokladem správného fungování NEJEN firem, které působí                   na internetu. V dnešní době již reklama nemusí oslovovat masy. Dnes se usiluje o správné zacílení. Zároveň se již nejedná pouze  o cestu k prodeji produktů, ale o zvýšení povědomí o organizacích, o šíření informací a budování vztahů, které povedou                 ke zdravému rozvoji a růstu organizací.

 

0
miliard Kč
investovali zadavatelé do internetové reklamy v ČR
0
%
je podíl internetového marketingu v mediatypu v ČR
0
průměrná mzda v tomto oboru

Jsem maminka roční holčičky. Vždy jsem měla ráda marketing a kreativní práci. A to mi na ,, dovolené,, chybělo. Začala jsem se vzdělávat v marketingu a specializovat se na Facebook. Přišla nabídka práce z domu, čas si určuji ve větší míře sama, a tak můžu skloubit péči o dcerku s prací. Práce mě baví, naplňuje a mám pocit, že nejsem jen matka a hospodyňka, ale můžu se sama realizovat a tvořit.

Hana, Prostějovrodičovská dovolená, na volné noze specialista na Facebook reklamu

Zůstala jsem se synem sama, z mateřské a příspěvků jsem sotva vyžila. Před těhu jsem pracovala jako fakturantka. Kamarád mi nabídl spravovat jeho e-shop. Vkládat položky jsem se naučila hned. Ale chtěla jsem něco víc. Začala jsem brouzdat ve vodách marketingu - SEO, klíčová slova, PPC kampaně, a dostala jsem se až po Facebook. Naše skupina má teď přes 20tisíc členů a obrat e-shop za mého působení vzrostl dvojnásobně. A to se projevilo i na mých odměnách :).

Kamila, Olomoucrodičovská dovolená, na volné noze správce e-shopu

Věnuju se tanci, józe a zkoumání toho, jak krásně se dá být. Vždycky jsem se chtěla vydat směrem, který by mi umožňoval svobodu v rozhodování, proto jsem na volné noze a spolupracuji s lidmi, kteří jsou mi něčím blízcí. Tvořím strategie, konzultuji Instagram pro růst podnikání a budování osobní značky a spravuji profily na sociálních sítích. Ráda předávám své znalosti o Instagramu a těším se, že je předám i vám!

Nikol, Brno na volné noze specialista na Instragramové strategie

Roky jsem pracoval jako zaměstnanec. Na manažerské pozici, ale pořád pod někým, na pevném místě a s pevnou pracovní dobou ,, od nevidím do nevidím,,. Pak jsem objevil kouzlo eCommerce, studoval jsem české i zahraniční zdroje a praktikoval to, co jsem se naučil. Odešel jsem z dobře placené jistoty a jsem na volné noze. A to nej? Čas i práci si plánuji podle toho jak chci a odkudkoli –večer po lyžovačce, ráno než jdu na pláž, ze zahrady.

Petr, Praha na volné noze specialista eCommerce

... tady může být i váš příběh

 

FAQ 

 

Pokud chcete nastartovat svoje podnikání nebo zaměstnání v eCommerce, musíte vidět věci komplexně. To stejné platí i pro online marketing, správně nastavená strategie zasahuje všechny oblasti a možné nástroje.

Alena Minxovájednatel společnosti

KDO JE PROJEKTOVÝ MANAŽER?

Projektový manažer je odpovědný za projekt ve všech jeho fázích - definuje projektový tým, zpracuje plán projektu, poté projekt řídí, monitoruje a v závěru vyhodnotí dosažené cíle a celkový výsledek projektu. Umí ŘÍDIT TÝMY, OUTSOURCOVAT, DELEGOVAT

Kdo je specialista marketingu?

Specialista marketingu zajišťuje marketingové aktivity vycházející ze strategického plánu organizace, jejichž cílem je zviditelnění a propagace společnosti, produktů nebo konkrétní značky. Komplexně řídí marketingové aktivity firmy a zajišťuje aktivity spojené s průzkumem trhu, spolupracuje s reklamními, marketingovými a PR agenturami a obchodním oddělením společnosti.