Na karlovarském festivalu jsme si hověli v pohodlných křesílkách Mallu, a na velkoplošném letním kině sledovali premiéru a doprovodnou show pořadu Zmlsané dějiny s Romanem Vaňkem.
Dáváme Mallu další 1*
Co je vlastně Rosolka? Rosolka je mírně sladký likér, který se dříve vyráběl z hmyzožravé rostliny rosnatky okrouhlolisté. Roman Vaněk a lihovarník Martin Žufánek vzkřísili dnes už zapomenutý nápoj a natočili další díl Zmlsaných dějin. Tento díl měl na festivalu premiéru a oba hlavní protagonisté jej i osobně uvedli. Na konci odvysílaného pořadu přišlo překvapení, kdy se osobně objevil i tajemný barman z Londýna Pavel Tvaroh a ten na terase rozdával několika ,,vyvoleným,, likér z Rosolky v kalichu masožravé láčkovky.
Malláci tomuto produktu vytvořili vlastní webové stránky.
Jaká je cena Rosolky? Cena jedné láhve Rosolky se dříve pohybovala mezi 36 krejcary až 1 zlatým. Dnes je cena láhve 5.900 Kč.
A my? Ochutnali jsme? Ano, a jsme rádi. Likér má netradiční, jemnou a lahodnou chuť… stálo to za to 😊.
Marketing propojit s příběhem, pod rouškou tajemství a výjimečnosti, to vytváří jedinečnost v našem každodenním spotřebním životem. Něco, na co bude váš zákazník vzpomínat, a z čeho bude mít neopakovatelný zážitek.
Máte nějaký produkt, který můžete zahalit tajemstvím nebo z něj udělat zážitek? Zkuste zapřemýšlet …