Rosolka, produkt s příběhem

Na karlovarském festivalu jsme si hověli v pohodlných křesílkách Mallu, a na velkoplošném letním kině sledovali premiéru a doprovodnou show pořadu Zmlsané dějiny s Romanem Vaňkem.

Dáváme Mallu další 1*

Co je vlastně Rosolka? Rosolka je mírně sladký likér, který se dříve vyráběl z hmyzožravé rostliny rosnatky okrouhlolisté. Roman Vaněk a lihovarník Martin Žufánek vzkřísili dnes už zapomenutý nápoj a natočili další díl Zmlsaných dějin. Tento díl měl na festivalu premiéru a oba hlavní protagonisté jej i osobně uvedli. Na konci odvysílaného pořadu přišlo překvapení, kdy se osobně objevil i tajemný barman z Londýna Pavel Tvaroh a ten na terase rozdával několika ,,vyvoleným,, likér z Rosolky v kalichu masožravé  láčkovky.  

Malláci tomuto produktu vytvořili vlastní webové stránky.

  • Nápad, kroky a přípravy, tvorba likéru je zdokumentovaná v zábavně naučném díle pořadu Zmlsané dějiny
  • Premiéra s parádou byla na prestižním karlovarském festivalu
  • Vše pod rouškou tajemství a jedinečnosti
  • Byl vyroben omezený počet lahví, a to pouze 20, a každá má své číslo
  • Osud každé láhve je monitorován a vy vidíte na mapách pár míst, kde Rosolku můžete ještě ochutnat – a zásoby se ztenčují, takže kdo chce něco jedinečného, musí si pospíšit

Jaká je cena Rosolky? Cena jedné láhve Rosolky se dříve pohybovala mezi 36 krejcary až 1 zlatým. Dnes je cena láhve 5.900 Kč.

A my? Ochutnali jsme? Ano, a jsme rádi. Likér má netradiční, jemnou a lahodnou chuť… stálo to za to 😊.

Marketing propojit s příběhem, pod rouškou tajemství a výjimečnosti, to vytváří jedinečnost v našem každodenním spotřebním životem. Něco, na co bude váš zákazník vzpomínat, a z čeho bude mít neopakovatelný zážitek.

Máte nějaký produkt, který můžete zahalit tajemstvím nebo z něj udělat zážitek? Zkuste zapřemýšlet …

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.