Festivalový marketing Mall.cz a Mall.tv v Karlových Varech

Mezi hlavní partnery letošního festivalu v Karlových Varech patřil i Mall.cz. Vy, co nás znáte, víte, že se zaměřujeme na malé a střední e-shopy. Učíme vás, že je potřeba mít zmapovanou konkurenci, sledovat její kroky a učit se z jejich úspěchů či chyb. Je zajímavé pozorovat jak excelentně žralok eCommerce, a tím Mall.cz bezesporu je, postavil svůj marketing a budování brandu, a trochu se inspirovat.

Víte, že pro e-shop a byznys jako takový jsou alfou omegou zákazníci. Bez nich to prostě nejde. Zákazník, který vás má rád, u vás i rád nakupuje a vrací se. V Česku mezi největší hráče eCommerce patří AlzaMall. Troufnu si říci, že buď máte rádi Mall nebo zelenou nestvůrku z Alzy. Anebo je naopak oba nesnášíte. Mall se chtěl odlišit a vyslyšel svého zákazníka, jeho potřeby a touhy po zábavě. A využít systém, který v ,,kamenných,, obchodních domech funguje léta. Když jdete do nákupního centra, nejdete vždy jen za nákupy, jdete tam trávit čas a bavit se. A to je strategie Mall Group. Ta má dlouhodobý cíl, a to vytvořit online obchodní dům, kde lidé vedle nákupů a služeb najdou i spoustu zábavy. Jeden z kroků k tomuto cíli je loňské spuštění projektu vlastní internetové televize Mall.tv.

Ranní klid u filmu

Tak a teď zpátky do Karlových Varů. Waw musím říct, klobouk dolů. Na karlovarském festivalu měl Mall.cz asi nejlepší stánek. Stánek, který nás bavil. Bohatý program, soutěže pro děti i dospělé o hodnotné ceny, dvě TV s Xboxem pro hravé nebo program plný živého vysílání, povídání a panelové diskuse pro ty co holdují intelektuální debatě. Spousta hostů od herce a režiséra Mádla, režiséra Vorla po kulinářského mistra Vaňka, který má na TV svůj vlastní pořad. Na velkoformátovém letním kině běželi pořady i filmy nejen produkce Mall.tv.  To vše okořeněné spoustou dobrého jídla a pití. Pohodlná plážová lehátka, stolečky, schody s polštářky .. k tomu půjčovna dek, kdyby vám bylo chladno, deštníku, kdyby sprchlo, her jako petangue, badminton nebo jste si mohli půjčit knížku. Pohodlí máte, takže zábava může začít 😊.

5 nej co nás zaujalo

  1. Rosolka – produkt s příběhem ..  ale o tom už v dalším článku  
  2. Online soutěžní platforma – kdy se přes mobil připojíte a zobrazují se vám otázky a možné odpovědi, vidíte kolik dalších nadšenců soutěží s vámi (bylo jich asi 112), a to vše moderuje a komentuje na pódiu skvělý moderátor. Výhra nám unikla o vlásek, ale musím říct, že jsme se bavili.
  3. Čokokebab – ten jsme měli pro velký úspěch rovnou dvakrát
  4. Pohodové prostředí Smetanových sadů a pohodlná lehátka
  5. Interaktivní online živé vysílání – co jsme nestihli živě, dodívali jsme na webu ,,živě,,
Čokokebab

Jako dobří marketéři víte, že to co je na prví pohled postavené ,,pro zákazníka,,, je velmi dobře promyšlená marketingová strategie. Ta vám elegantním způsobem ukazuje jednu jedinou cestu – a to je k Mall.cz. Navíc v jedné z panelových diskuzích Jan Jírovec prozradil, že díky festivalové kampani, která běží už od 1/6 se zvedl obrat e-shopu téměř 5x.

Hýčkání nových či stávajících zákazníků, ať už zábavou, jídlem či presenty, zvýšilo jejich povědomí o Mall.cz, a zanechalo v nich kladné pocity, takže si troufnu říct, že se k nim budou vracet.

Když to zesumarizujeme, tak za nás Mall.cz získává jedničku s hvězdičkou.

Rosolka – vyrobeno jen 20 láhví
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.