Jak dokonale skloubit prezentaci výrobku, zábavu a PR v příjemném prostředí v režii Plzeňského Prazdroje

Skupina Plzeňský Prazdroj loni angažovala nového marketingového ředitele Romana Trzaskalika, který úspěšně působil několik let v Danone (http://www.danone.cz – apropo všimněte, že Danone není na https ☹). Svou šanci v jiném oboru chytil za pačesy a pracuje nejen na nových konceptech hospod a produktů, ale i partnerství s filmovým festivalem v Karlových Varech.

Karlovy Vary v průběhu a po festivalu

Ačkoli Prazdroj rozšiřuje svůj sortiment, např. o variantu Frisca, novou příchuť Birellu či Mistrovský ležák, tak ,,Plzeň,, zůstává stejná. Rozšiřují se ale především marketingové aktivity. Nejen jejich e-shop se plní novými reklamními či praktickými předměty. Například nová speciální odnosová nádoba, taková náhrada za džbánek je skvělý nápad. Nádobu jsem viděla a musím konstatovat, že opravdu praktická a vkusná.

Měla jsem možnost navštívit na karlovarském festivalu oba velké stánky Pilsneru a tady je pár mých postřehů. Jak dokonale skloubit prezentaci výrobku, zábavu a PR v příjemném prostředí.

  • Strategické umístění obou stánku na nejfrekventovanějším místě u hlavní budovy hotelu Thermal. A to rovnou na stejném místě po obou stranách promenády, tak abyste jej nemohli minout
  • Několikrát denně program Škola čepování, kdy příjemný a vtipný výčepní ukazuje fígle a triky techniky správného čepování piva .. já nepivař už vím co je hladinka, šnyt a mlíko. V průběhu zábavné přednášky mezi přihlížející rozdává vzorky 😊. Pivo zdarma i se zábavnou přednáškou přilákalo spoustu lidí a díky této krátké prezentaci je i laciký gurmán pivního moku zasvěcen do základních technik načepování i pití piva
  • Chytrý a výstižný reklamní slogan ve stínu filmového festivalu, který utkví v hlavě – filmy se točí, pivo se čepuje
  • Oblíbená zábava ve fotokoutku, kde nechyběly sady zábavných rekvizit či pozadí pro foto z filmu Adéla ještě nevečeřela. Fotka se dá na místě i vytisknout přes tiskárnu napojenou na Instagram. Hosteska vás vyblejskne, fotku pod heštegem pošle na Instagram a může tisknout. Vy jste spokojení, že si ihned odnášíte crazy fotku na památku a instagramový účet Pilsneru se plní. Za dobu festivalu to bylo přes 500 příspěvků pod #pilsnerkviff2019
  • Dobré pití jde v ruku v ruce s dobrým jídlem. Nabídka občerstvení byla dostačující a plná klasických dobrot od nakládaného hermelínu až po guláš s karlovarským knedlíkem
  • Příjemný a ochotný personál
  • Zálohované byli sklenice i kelímky, takže se kolem nepovalovali žádné odpadky, což je skvělý enviropočin – hurá
Značky Plzeňského Prazdroje

Když to shrnu, tak já, naprostý laik, který pivo pije 2x do roka a to jen, jako lék na ledviny, jsem si to užila. Nejen chuť dobře natočeného piva (pardon načepovaného piva – protože filmy se točí a pivo čepuje), dobrého jídla, ale i zábavy a pak malého bolehlavu. Řekla bych, že Pilsner má nového zákazníka 😊.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.