Skupina Plzeňský Prazdroj loni angažovala nového marketingového ředitele Romana Trzaskalika, který úspěšně působil několik let v Danone (http://www.danone.cz – apropo všimněte, že Danone není na https ☹). Svou šanci v jiném oboru chytil za pačesy a pracuje nejen na nových konceptech hospod a produktů, ale i partnerství s filmovým festivalem v Karlových Varech.
Ačkoli Prazdroj rozšiřuje svůj sortiment, např. o variantu Frisca, novou příchuť Birellu či Mistrovský ležák, tak ,,Plzeň,, zůstává stejná. Rozšiřují se ale především marketingové aktivity. Nejen jejich e-shop se plní novými reklamními či praktickými předměty. Například nová speciální odnosová nádoba, taková náhrada za džbánek je skvělý nápad. Nádobu jsem viděla a musím konstatovat, že opravdu praktická a vkusná.
Měla jsem možnost navštívit na karlovarském festivalu oba velké stánky Pilsneru a tady je pár mých postřehů. Jak dokonale skloubit prezentaci výrobku, zábavu a PR v příjemném prostředí.
Když to shrnu, tak já, naprostý laik, který pivo pije 2x do roka a to jen, jako lék na ledviny, jsem si to užila. Nejen chuť dobře natočeného piva (pardon načepovaného piva – protože filmy se točí a pivo čepuje), dobrého jídla, ale i zábavy a pak malého bolehlavu. Řekla bych, že Pilsner má nového zákazníka 😊.