Zaměstnanec – nejdůležitější součástka celého firemního motoru. Bez něj by to nešlo. Bez jeho síly, mentální kapacity, nápadů a času stráveného nad daným projektem. Je třeba myslet na to, že firemní vzdělávání by mělo fungovat jako prostředek podporující růst celé firmy.
Vzdělávání by také mělo být komplexní, systematické, kontinuální a měřitelné. Z tohoto důvodu by si každá společnost měla měla
vytvořit vzdělávací plán, který jasně definuje nutnost vzdělávání ve firmě. Tento plán se tvoří i z důvodu co nejefektivnějšího využití finanční prostředků a další vyhodnocování.
Ve vzdělávacím plánu by si majitel či ředitel měl zodpovědět následující otázky:
Na základě těchto otázek by měl být každý schopen vyhodnotit vzdělávací potřeby a priority v tomto slova smyslu a vybudovat si efiktivní dlouhodbý plán pro školení „svých lidí“.
Monika D.