Spousta z vás se na ně dívá jako na dva protivníky, ale není tomu tak, oba systémy spolu mohou dobře fungovat.
Je ovšem důležité nastavit správně kampaně.
PPC neboli Pay Per Click – platba za kliknutí.
Výhody PPC reklamy
SEO – optimalizace pro vyhledavače. Cílem SEO je dosáhnout toho, aby se webová stránka v organických (= neplacených) výsledcích vyhledávání zobrazovala na co nejvyšší pozici. Pozici v organickém vyhledávání si nelze koupit; musíte Google „přesvědčit“, že váš web nabízí zajímavý obsah.
Výhody SEO oproti PPC:
Obecně je ovšem dobré zaměřit se na obě reklamy současně a propojit je. Reklamy se vzájemně podporují. Pokud máte dobře nastavenou reklamu Seo můžete časem snížit náklady na PPC reklamu nebo ji vypnout úplně.
Rada na závěr – nezapomínejte i na jiný druh reklamy a to i mimo internet…..