Pokud vlastníte nebo spravujete e-shop a chcete se dozvědět, na jaké chyby si dát pozor, určitě čtěte dál. Zjistíte, jaké SEO chyby dělají majitelé e-shopů nejčastěji a jak je snadno napravit. U naprosté většiny e-shopů je možné vše dát do pořádku pouze malými technickými zásahy.
Záplava e-shopů v Čechách je obrovská a vyniknout mezi konkurencí je rok od roku těžší. Přestože jsou firmy podobné, každá může mít naprosto odlišný business model a naopak stejné modely mohou být úspěšné každý jinak. Je třeba se tak opravdu zamyslet nad svým podnikem, sortimentem, prozkoumat konkurenci a přinést zákazníkovi „něco navíc“.
Je nutné si uvědomit, že SEO nejde zapnout, nastavit, koupit, atp. SEO je dlouhodobá práce, založená na plánu, jehož cílem je přilákat zákazníky pomocí vyhledávačů.
V Česku je přes 43 tisíc e-shopů. Přitom Česká obchodní inspekce odhalila chyby až u 83 % z nich. Abychom tohle procento snížili, rozhodli jsme se pro vás shrnout 14 nejčastějších chyb.
Všechny tyto faktory jsou důležité nejen při rozjezdu e-shopu, ale i při jeho dalším provozu. Poučte se z chyb konkurence a vyšvihněte své podnikání zase o kus nahoru!