V dnešní době digitálního marketingu, kdy se na nás valí nepřeberné množství reklamních kampaní na sociálních médiích a dalších online kanálech, byste mohli předpokládat, že starší metody jako e-mailový marketing jsou na ústupu. Opak je ale pravdou. E-mailový marketing stále zůstává živým a zdravým motorem pro mnoho e-shopů a přináší jim nemalou část tržeb.
Proč e-mailový marketing stále funguje?
Příklady úspěchu
Existuje mnoho příkladů e-shopů, které dosáhly velkého úspěchu díky e-mailovému marketingu. Například Amazon pravidelně posílá personalizované e-maily s doporučením produktů na základě chování zákazníka a tím zvyšuje pravděpodobnost nákupu. Malé e-shopy také často využívají e-mailový marketing k budování pevného zákaznického vztahu a zvýšení prodejů.
E-mailový marketing je stále živým a účinným nástrojem pro e-shopy. Jeho schopnost budovat osobní spojení s klienty, cílit na specifické segmenty, nízké náklady a měřitelnost ho činí neocenitelným pro růst online podniků. Pokud ještě e-mailový marketing ve svém e-shopu nevyužíváte, možná je čas začít. Je to investice, která může přinést výrazný nárůst tržeb a loajality zákazníků.