8 DŮVODŮ PROČ VYUŽÍVAT E- MAIL MARKETING

1. RYCHLOST – pokud chceš sdělit zákazníkům nějakou konkrétní informaci, tak bude doručena prakticky okamžitě

3 JEDNODUCHOST (DÍKY AUTOMATIZACI) – pokud si dopředu  vše s rozmyslem nachystáš, (např. vzhled e – mailů, plán e – mailové kampaně, atd.) nemusíš se pak dlouhodobě o nic starat

4. ADRESNOST – opět pomocí SW nástrojů je možné si zákazníky segmentovat do nejrůznějších skupin, (např.: skupiny dle pohlaví, věku, lokality, dle nákupních zvyků apod.) a e – maily dle těchto skupin upravovat.

5. ŠIROKÝ ZÁBĚR – jedním e – mailem oslovíš velkou skupinu lidí

6. PRÁCE S AKTIVNÍM (nebo potencionálním) ZÁKAZNÍKEM – oslovuješ zákazníka, který již od tebe něco nakoupil nebo se, minimálně, zajímal o tvé zboží či službu

7. PŘIPOMENUTÍ SE – pomocí e -mailu dáváš k dispozici rychlé informace o novinkách, akcích nebo se jen připomeneš že „žiješ“, že jsi stále na trhu, že se na tebe může obrátit

8. CENA – asi poslední a nemalá výhoda –  e – mail marketing je bez debaty nejlevnější způsob oslovení zákazníka

Tagy:
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.