Pohled zákazníka na e-shop

Tak jako člověk má tendenci se líbit a působit pozitivně na své okolí, tak i majitelé e-shopů chtějí, aby zrovna jejich e-shop byl ten „nejkrásnější“. Estetika je tedy věc jedna. Ale další, neméně důležitá část kvalitního e-shopu je jeho funkčnost, přehlednost, srozumitelnost a použitelnost v praxi.

E-shop by měl vypadat „prozákaznicky“ a měl by nabídnout klidný a pohodový nákup. Nákup, který by mohl být udělaný rychlostí blesku, bez zbytečných překážek. Pamatujte – čím více „klacků pod nohy“ zákazníkovi nachystáte, tím rychleji zákazník uteče ke konkurenci! Také by měl hned na první dobrou prozradit, jakou komoditou se e-shop zabývá.

Při tvorbě e-shopu byste se pak měli zamyslet nad vlastním e-shopem z pohledu zákazníka – zda je přehledný, má vyváženou barevnost, zda fungují všechno CTA, jinak řečeno „funkční tlačítka“ (také jejich vzhled je významný), zda je potřeba, aby tam byla ta či jiná finkce (např. víte, že nebudete psát blog, tak je zbytečné pro tuto část chystat záložku nebo podstránku). Také nezapoměňte, že by vzhled vašeho e-shopu měl korespondovat s produkty.

V následujících článcích pro vás otevřeme také témata ohledně grafiky e-shopu a fotografiích produktů..

Tagy:
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.