Čím zaujmout zákazníka při nákupu na vašem e-shopu?

CENA – slevy, akce a výprodej!

Ano, jednoznačně je to cena, která naláká nejvíce zákazníků, jen buďte obezřetní, aby cena neměla dopad na kvalitu. Tím jak je dnešní trh přesycen nekvalitními a levnými produkty, lidé jsou obezřetní a cena pro ně mnohdy není rozhodujícím pravidlem.

PLATEBNÍ METODY – jaké platby by na vašem shopu neměli chybět

Co se platebních metod týče, jednoznačně nejpohodlnější platební metodou je platba online, platební kartou a na dobírku.

CO ZÁKAZNÍKY ODRAZUJE

Povinná registrace před dokončením objednávky a určitou část to od nákupu odradí. Nejlepší je zde ponechat dobrovolnou možnost registrace a odebírání newsletterů.

JAKÉ ATRIBUTY JSOU PRO ZÁKAZNÍKA ZÁSADNÍ:

  • jednoduchá a přehledná struktura vyhledávání 
  • kvalitní zobrazení zboží, ne žádné rozmazané fotografie
  • jednoznačným tahákem je doprava zdarma
  • kvalitní popsání produktu a technické informace, pokud Váš popis bude malinký, mizerný a nebude odpovídat zboží, zákazníci odejdou
  • dostupnost skladembrzké doručení
  • Více jak 2/3 lidí také projíždí srovnávače zboží a hledá zde dopravu zdarma a nižší ceny!

CERTIFIKÁTY – využijte ve svůj prospěch

Máte-li certifikáty kvality nebo ověřeno zákazníky od heureky, neváhejte to na webu zvýraznit, působí to důvěryhodněji a pozitivněji.

VÝHODY E-SHOPU OPROTI KAMENNÉMU OBCHODU:

  • úspora času
  • zboží nebo službu můžete objednat kdykoliv
  • pohodlné dodání domů nebo do kanceláře
  • výhodnější ceny

NA ZÁVĚR

Pokud máte e-shop, skvělé – stačí o něj pečovat a pokud nemáte, neváhejte se na nás obrátit… Zařídíme pro Vás grafický návrh, tvorbu obsahu, optimalizaci pro vyhledávače, ppc kampaně a kompletně zpracujeme online marketing! 

Tagy:
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.