První článek

TRIKI OBCHODNÍCH ŘETĚZCŮ|komplexní informace

AKCE A SLEVY

Cenově zvýhodněné zboží má za úkol dostat zákazníka do obchodního domu. Když už tam zákazník je, nakoupí mnohem více i neznevýhodněného zboží. Časově omezené akce ,,nutí,, koupit něco co zrovna zákazník nepotřebuje, ale nakoupí to ,, do zásoby,, .

HNED NA RÁNĚ

Největší lákadla v prodejně jsou umístěna ihned u vstupu.


Zboží, které chce obchod přednostně prodat je v úrovni očí. Levnější alternativy jsou buď vysoko nebo v nejnižším regálu.

VE VÝŠI OČÍ

Zboží, které chce obchod přednostně prodat je v úrovni očí. Levnější alternativy jsou buď vysoko nebo v nejnižším regálu.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.