Obsahová strategie 10.8.2019

Včeliště *


6 Z“, která vám přinese dobrá obsahová strategie

Díky obsahové strategii se vyhnete tomu, že byste tvořili obsah, který nebude fungovat. Docílíte navíc toho, že se dostane ke správným lidem a pomůže vám v dosažení stanovených cílů. Vypracovaná obsahová strategie vás bude stát dost času a možná i nějaké ty peníze. Každopádně ji oceníte v těchto 6 oblastech, které jsme nazvali „6 Z“:

  1. zvýšení konverzí díky atraktivnějšímu obsahu,
  2. zvýšení organické návštěvnosti,
  3. zlepšení čtenosti i reakcí na e-mailing, příspěvky na sociálních sítích, v linkbuildingu a dalších kanálech,
  4. zvýšení „engagementu“ (aktivity) u čtenářů,
  5. zvýšení povědomí o značce a vybudování důvěry,
  6. zvýšení ziskovosti na jednoho zákazníka, zvýšení poměru opakovaných nákupů ve 4. fázi nákupního cyklu (care) apod.

Zdroj a více v článku :

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.