Pro nárůst návštěvnosti e-shopu ze srovnávačů zboží je důležité nastavení výše ceny za proklik. Každý zbožák si cenu za prokliky účtuje podle vlastních podmínek. Udělejte si přehled, kolik se platí za proklik na největším českém zbožáku – Heureka.cz
Heureka.cz ceníky plošně podléhají sezónnímu zdražení, kdy každoročně od 1. 11. do 31. 1. navyšujeme standardní ceny prokliků o 25 %.
Cena prokliku se odvíjí od ceny produktu včetně DPH. U produktů s cenou do 21,00 Kč není sazba za proklik účtována. Ceny prokliků jsou uváděny bez DPH.
Standardní ceník prokliků:
Sezónní ceník prokliků:
Cena prokliku z výsledků fulltextového vyhledávání a z detailu obchodu je zpoplatněna jednotnou cenou 2,2 Kč. V sezóně se cena navyšuje o 25 % na částku 2,75 Kč.