Název produktu
LEKCE 4
Název produktu neboli jeho přesné označení
Jedná se o přesný název, který udává výrobce. Podle tohoto názvu bude daný produkt dohledatelný ve vyhledávačích nebo i zbožových vyhledávačích. Často je v názvu uvedeno k čemu se daný produkt používá.
Produkt může být nazýván:
- všeobecně - v případě, že produkt nemá varianty
- konkrétně - v případě, že má produkt varianty, barvy,provedení apod.
Příklady si uvedeme na variantách kávovaru Rancilio Silvia:
- Rancilio Silvia E
- Rancilio Silvia PID Buna café edice
Tento příklad ukazuje dva kávovary, které se v zásadě liší pouze specifickým zásahem ze strany prodejce a tudíž je můžeme považovat za dva rozdílné produkty, které jsou na internetu bez problémů dohledatelné.
Název produktu je pak důležitý pro zbožové porovnávače jako je Zbozi.cz, Heureka, Google Nákupy. Při párování zboží bývá častou chybou duplicita, tedy položky se stejným názvem. Název musí být vždy unikátní. Mají-li dvě a více položek stejný název, na porovnávačích se nahraje pouze jedna. Název by měl co nejvíce odpovídat názvu produktu na Zboží.cz nebo Heurece, aby došlo k automatickému napárování.
Příklad vkládání názvu produktu v systému Shop5 - malá ukázka toho, jak a kam se ukládají názvy produktů. Každý systém je jiný, ale bez názvu produktu vám nové zboží nepůjde uložit a následně pracovat na dalších parametrech.
Pro lepší představu vám opět ukážeme práci v administraci v redakčním systému Shop5, který má hezky zpracovanou nápovědu o tom, jak se do e-shopu přidává zboží.
Co je ve videu navíc - jsou opět SEO parametry, které vám osvětlíme v deváté kapitole.
TIP: Každý produkt, který dostanete od svého dodavatele má svůj přesný název. Nevymýšlejte produktům názvy nové, zkomplikujete si tak cestu zákazníka k vám.
CHECKLIST A ÚKOLY
DALŠÍ KROKY MODULU:
ZPĚT NA MODUL 1