22 dnů po - pá v 14,00
ZAČÍNÁME JIŽ V PONDĚLÍ 16. BŘEZNA
LIVE STREAM přenos z našich učeben
KARIÉRA
v online marketingu
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM PRO ZAČÁTEČNÍKY v eCommerce
Naše původní myšlenka byla online přenos prezenčního desetidenní kurzu v délce 60 hodin. Člověk míní - Covid -19 mění.
Děláme nyní vše proto, abychom vám předali maximum informací postupně - v malých dávkách - v 22 dnech.
Jak to vlastně funguje?
Od 16. 3. bude v našich prostějovských učebnách probíhat live stream natáčení našich kurzů. Na odkazu zde se připojíte - dejte LIKE - a SLEDOVAT. Přijdou vám upozornění s termínem live streamu.
CO VÁS ČEKÁ?
22 DNŮ
KROK PO KROKU od A po Z
AKTIVNÍ PRÁCE A TVORBA
CHECKLISTY A SKRIPTA
Tento kurz vám ukáže online marketing a jeho využití v celé jeho šíři.
Za 22 dnů z vás nebudou profi markeťáci, ale budete mít pevné a široké základy pro start vaší nové kariéry ve světě eCommerce.
CO NÁS ČEKÁ
Zákulisí webu a e-shopu prakticky. Co se skrývá "za" , aneb co zákazník nevidí, ale markeťák musí znát.
domény, hosting, UX design, tvorba a správa e-shopu, rozmístění modulů e-shopu přívětivého pro zákazníka, vkládání textů a položek
praktické zkoušení tvorby www stránky a e-shopu, vytvoříte si svoji první webovou stránku, na e-shopu kategorii i pár položek v e-shopu, poznáte tak, co se skrývá ,,ZA,,
Grafika pro weby a e-shopy. Budete překvapeni, co se za jeden den můžete naučit - vítejte mezi grafiky.
obrázky, carussely pro weby a e-shopy, obrázky na sociálních sítích, pravidla pro vzhled reklam, fonty, bannery - velikosti pro různé příležitosti, SW vhodné pro grafiku a práce s nimi
praktické zkoušení tvorby letáků, postů, bannerů, infografických karet, pozvánky na oslavy narozeniny, vizitky
Technické zázemí a SEO. Bez toho se nehnete z místa.
co je SEO, indexace webových stránek, analýza klíčových slov, nadpisy H1, H2, tagy a description, jak strukturovat na webu/e-shopu texty, optimalizace obrázků
linkbuilding, link farmy vs. dobré odkazy - jaký je rozdíl a jak na to, práce se SW sloužících k podpoře SEO, správný popis zboží, praktické zkoušení a práce se SW, analýza klíčových slov ke svým projektům, jak zjistit klíčová slova z webu konkurence
Marketingové strategie. Jak je naplánovat - vytvořit - implementovat. Nákupní trychtýř jako odrazový můstek.
marketingový mix, analýza konkurence, SWOT analýza, nastavení cílů, první kroky, které musíte udělat, než se vrhnete na samotný marketing, zákazník a jeho chování v různých nákupních procesech
rámec SEE-THINK-DO-CARE, a které nástroje v dané fázi marketingu použijete, marketingový plán, strategie, nejčastější chyby e-shopařů aneb jak zachránit nákupní košík
Obsahový marketing
zákazník, jeho potřeby, problémy a jak je saturovat, výhody obsahového marketingu + praktické využití napříč dispiciplínami digitálního marketingu, využití analýzy klíčových slov, komunikační tón
kvalita obsahu, copywriting - texty na web, reklamní texty, ostatní texty (články, blogy, soc.sítě apod.), copywriter - co by měl znát a umět, blog - kde a jak blogovat, PR články, plánování obsahu, praktické psaní článku
Sociální sítě - bez nich to dnes nejde a marketing není jen o tom získat nebo
zákazník na sociálních sítích, algoritmy sociálních sítích, organický vs. placený dosah, výběr sociální sítě pro podnikání/projekt, proč byste neměli stavět sociální sítě jen na množství " " či " "? , FACEBOOK, stránka versus skupina, základní nastavení stránek a skupin
správný popis v informacích stránky, nastavení událostí, druhy příspěvků + jejich plánování, Business manager, 3 druhy reklamy na FB - která z nich je ta "nej" , remarketing
Sociální sítě - pokračování
INSTAGRAM, vytvoření profilu, správné nastavení profilu, zásadní rozdíl mezi FB a IG, zabezpečení profilu, IG příspěvky, stories, hastagy, plánování příspěvků
další sociální sítě - LinkedIN, Pinterest - jejich specifika. Praktická část - FB live - aneb ukažte svou tvář svému zákazníkovi + jaký dopad má live vysílání
Emailing je stále v kurzu a odpoledne bonus ... jak jinak se dá vydělávat přes internet - affiliate marketing, e-book, webináře
e-mailing pro e-shopy a služby, vyhodnocování emailingu, praktické zkoušení e-mailového nástroje
e-book - psaní, propagace, automatizace, prodej,
affiliate aneb jak vydělávat na internetu pomocí doporučení
webináře a online kurzy
Zbožové porovnávače Google a Seznam a odpoledne nakouknutí do analytiky
Heureka, Zboží.cz, nákupy Google, importy dat, optimalizace
nastavení Google Analytics, správa a struktura účtu, vložení kódu na stránky a e-shop, hierarchie organizací, účtů, uživatelů, služeb a výběrů dat, propojení. Analytik z vás za jeden den nebude, ale základní povědomí o této problematice mít budete 🙂
PPC - reklama placená za proklik
pojmy CTR, CPC, konverze, nepovolený obsah, vyhledávací a obsahová síť, nastavení kampaní a sestav, vytváření reklam, typy cílení, reklamní formáty
dynamický retargeting a remarketing, produktové inzeráty, optimalizace kampaní, měření úspěšnosti a práce s daty, to Seznam a Google
CO SE NAUČÍTE NA KURZU?
- principy marketingu a jeho použití v praxi pro kontrétní podnikatelské činnosti
- komplexní řešení marketingu
- vytvořit marketingové strategie a ucelený marketingový plán
- rady z praxe, co dnes funguje, jaké nástroje mi ulehčí práci
LEKTOŘI KURZU
#monika & #alena
- jsme lektoři z PRAXE
- spravujeme vlastní e-shopy
- pracujeme pro naše klienty v oborech eCommerce a online marketingu
- vzdělávání dospělých se věnujeme několik let
- máme 5 akreditací od MŠMT
- neustále se vzděláváme a sledujeme aktuální trendy v oboru
- předáme vám naše zkušenosti
- naučíme vás vyvarovat se našich chyb
- budeme vám k dispozici i po ukončení kurzu
... zkrátka vás v tom nenecháme
NAŠE KURZY JSOU KREATIVNÍ A ZÁBAVNÉ - TAK JAKO MARKETING
PEČLIVĚ SE PŘIPRAVUJEME NA KAŽDÝ KURZ
HÝČKÁME SI VÁS
NAŠE KURZY SPLŇUJÍ VAŠE OČEKÁVÁNÍ
JSME TÝM LEKTORŮ z praxe
PRAVIDELNĚ SE SAMI ŠKOLÍME v ČR i v zahraničí
SRDEČNĚ VÁS VÍTÁME v A.V.O.
PROČ PRACOVAT
v online marketingu ?