KOMPLEXNÍ

testovací gopay

ONLINE KURZ E-SHOP OD A DO Z

CO VÁS ČEKÁ?

11 MODULŮ

66 lekcí - krok po kroku

VAŠE KONKRÉTNÍ eSHOPY

postavíte si krok po kroku váš e-shop

AKTIVNÍ PRÁCE A TVORBA

texty - úkoly - příklady z praxe - desítky obrázků

CHECKLISTY A SKRIPTA

návody, tipy, triky a pracovní listy pro váš byznys

pomůžeme vám vymyslet, nastavit a nalajnovat všechny kroky a postupy, které vám přinesou výsledky, o jakých zatím jenom sníte

KURZ JE PRO VÁS POKUD CHCETE:

  • nastavit si komplexní marketing pro propagaci svého eShopu
  • aby firma rostla a zvyšovala svoje tržby
  • snížit náklady za práci marketingové agentury
  • vzdělávat svoje zaměstnance 
  • maximální úspěch z marketingu vaší firmy

OSNOVA KURZU

  • 1
    PRÁVNÍ MINIMUM V eCommerci
    zákonné náležitosti eshopu, objednávkového formuláře, košíku* GDPR v praxi* co mít připravené než přijde ČOI či inspektorát práce
  • 2
    BUDOVÁNÍ DŮVĚRY
    značka* prodejní trychtýř v nákupní fázi see-think-do-care a jaké nástroje marketingu je vhodné použít v dané fázi u svého eShopu* zákazník a jeho potřeby jistoty a bezpečí* jak na recenze a zpětnou vazbu* reklamace
  • 3
    TECHNICKÉ ZÁZEMÍ A SEO
    jak být viděn v budoucnu a neplatit* co říkají vyhledávače na váš eShop* rozdíl mezi on-page a off-page faktory* indexace webových stránek* klíčová slova* Nadpisy H1, H2, tagy a description* optimalizace obrázků pro vyhledávače* linkbuilding* práce se SW sloužících k podpoře SEO* správný popis zboží
  • 4
    OBSAHOVÝ MARKETING
    výhody obsahového marketingu konkrétně pro váš eShop* využití analýzy klíčových slov* kvalita obsahu* copywriting - texty na eShop, reklamní texty, ostatní texty (články, blogy, soc.sítě apod.)* blog ano či ne* PR články* plánování obsahu*prázdná slova a klišé* základní pravidla při textaci na eShopu*rychlost načítání
  • 5
    MARKETING
    analýza konkurence - co vás ohorzí nebo inspiruje a jak toho využít* SWOT analýza aneb podívejte se na svůj eShop ,,shora,, a budete možná překvapeni, jaké možnosti máte* zákazník - kolik vás stojí nový zákazník a jak pečovat o stávající* kde a jak získat nové leady* nejlevnější neznamená nejlepší* zákaznická podpora versus hujerství* tlačítka k výzvě* srozumitelnost a funkčnost* jak využít děkovací stránku* marketingový plán, strategie
  • 6
    PODPORA PRODEJE
    zákaznická podpora versus hujerství 2* všechno má svou cenu* výprodej* cross x up selling* kupóny* dárky* soutěže* kdy, jak a proč se (ne)vyplatí
  • 7
    DIRECT MARKETING
    e-mailing* e-book s napojením na e-mailing - proč, výhody, zásady* vyhodnocování e-mailingu* online chaty
  • 8
    GRAFIKA PRO eShopy
    obrázky, carussely pro e-shopy* obrázky na sociálních sítích* pravidla pro vzhled reklam* fonty* bannery - velikosti pro různé příležitosti* SW vhodné pro grafiku a práce s nimi* jak se stát za 3 hodiny díky online nástroji, který je zdarma, grafikem juniorem 🙂
  • 9
    SOCIÁLNÍ SÍTĚ pro eShopy
    zákazník na sociálních sítích* algoritmy sociálních sítí* organický vs. placený dosah* výběr sociální sítě pro podnikání/projekt* proč byste neměli stavět sociální sítě jen na množství "like" či "srdíček"?* FACEBOOK (FB)* stránka vs.skupina* základní nastavení stránek* správný popis v informacích stránky* nastavení událostí* druhy příspěvků + jejich plánování* základní nastavení skupin* Business manager (BM)* FB pixel* 3 druhy reklamy na FB - která z nich je ta "nej"?* BM - Správce reklam na FB* remarketing na FB* INSTAGRAM (IG)* vytvoření firemního profilu* správné nastavení profilu* zásadní rozdíl mezi FB a IG* zabezpečení profilu* IG příspěvky* IG stories* hastagy* plánování příspěvků
  • 10
    PPC a ZBOŽÁKY
    nepovolený obsah* vyhledávací a obsahová síť* nastavení kampaní a sestav, vytváření reklam* typy cílení* reklamní formáty* dynamický retargeting a remarketing* produktové inzeráty* optimalizace kampaní, měření úspěšnosti a práce s daty* mají porovnávače pro vás cenu* jak využít toho, co jste si zkusili na tomto workshopu* revize toho co máte - co mít můžete - efektivnost využití
  • 11
    DATA , DATA, DATA
    a jak v nich číst

LEKTOŘI KURZU

#alena & #monika

  • jsme lektoři z PRAXE
  • spravujeme vlastní e-shopy
  • pracujeme pro naše klienty v oborech eCommerce          a online marketingu  
  • vzdělávání dospělých se věnujeme několik let
  • neustále se vzděláváme a sledujeme aktuální trendy        v oboru
  • předáme vám naše zkušenosti 
  • naučíme vás vyvarovat se našich chyb
  • budeme vám k dispozici i po ukončení kurzu

            ... zkrátka vás v tom nenecháme

 

NEJLEPŠÍ NÁPADY VZNIKAJÍ SPOLEČNĚ

rezervujte si s námi nezávaznou konzultaci

PRAKTICKÉ INFORMACE 

AKČNÍ CENA KURZU 2 .900 Kč 

přístup k online kurzu po dobu 365 dnů

 

garance nákupu - 15 dnů 

PEČLIVĚ SE PŘIPRAVUJEME NA KAŽDÝ KURZ

HÝČKÁME SI VÁS

NAŠE KURZY SPLŇUJÍ VAŠE OČEKÁVÁNÍ

JSME TÝM LEKTORŮ z praxe

PRAVIDELNĚ SE SAMI ŠKOLÍME v ČR i v zahraničí

SRDEČNĚ VÁS VÍTÁME v A.V.O.