PROČ PRACOVAT v

a

internetovém marketingu

eCommerce

PROČ PRACOVAT v .... 

E-COMMERCE

  • PERSPEKTIVNÍ OBOR
    ECommerce patří mezi nejrychleji se rozvíjející se obory. Do dvou let bude v Česku přes 50 000 e-shopů
  • VYSOKÉ MZDY
    Průměrná mzda specialisty je 35.000Kč až 55.000Kč, dle regionu ČR. Zajímavé jsou i odměny podle obratu na e-shopu.
  • FLEXI PRÁCE
    Spravovat e-shop můžete odkudkoli, z domu, z kavárny, z dovolené. Rozhraní správy jsou online, a proto vám stačí počítač a internet. Možnost práce z domova je cenným benefitem nejenom pro rodiče s malými dětmi. 9 z 10 zaměstnavatelů v e-commerce povoluje alespoň částečný home office.
  • NEDOSTATEK SPECIALISTŮ V OBORU
    Česká eCommerce hladoví po odbornících a specialistech. Počet pracovních nabídek, v tomto rychle se rozvíjejícím oboru, stále roste. A hlavně po těch, kteří mají široký záběr. Nejde jen o to, vytvořit e-shop, vložit do něj produkty a vyřídit objednávku. Odborník, který dokáže propojit e-shop s marketingem a získat zákazníka má cenu zlatu. Firmy chtějí prodávat a mít výdělečné e-shopy.
  • MOŽNOST NASTARTOVAT VLASTNÍ PODNIKÁNÍ
    Výhodou internetového podnikání jsou poměrně nízké vstupní náklady, které mohou být v řádu pár tisíc korun. Nemusíte mít sklad ani provozovnu. Podobně i marketing nemusí být příliš nákladný. Jen vědět jak na to…a to my vás naučíme.
  • DO PRÁCE S ÚSMĚVEM
    Hýříte nápady, jste kreativní a rádi se vzděláte? Baví vás internet a trávíte čas na sociálních sítích… proč si ze zábavy neudělat práci? Není nic lepšího než mít práci, která vás naplňuje a kterou děláte s chutí, elánem a úsměvem na rtech.

INTERNETOVÉM MARKETINGU

 

  • PERSPEKTIVNÍ OBOR
    Reklama, média, sociální sítě, public relations, marketingové strategie, aj. Toto jsou oblasti oboru, který potřebuje každá firma, výrobce nebo poskytovatel služby.
  • VYSOKÉ MZDY
    Průměrná mzda specialisty je 45.000Kč, dle regionu ČR.
  • FLEXI PRÁCE
    V tomto oboru jsou nejdůležitější znalosti, kreativita, kontinuální vzdělávání, počítač a praxe. Tuto práci můžete dělat odkudkoli, z domu, kavárny nebo z pláže.
  • NEDOSTATEK SPECIALISTŮ V OBORU
    Online marketing se rozšiřuje do všech oblastí podnikání. I firmy, které dosud používali offline reklamu, přesouvají svoje zájmy do onlinu. Odborníků, kteří dovedou vytvořit komplexní online marketingovou strategii je málo. Nejde jen o to rozumět části online marketingu do hloubky, důležitá je i šířka, komplexnost a provázanost, tak aby firmě přinesla to, co očekává.
  • MOŽNOST NASTARTOVAT VLASTNÍ PODNIKÁNÍ
    Práce jako OSVČ, freelancer, na volné noze nebo jako digitální nomád.
  • DO PRÁCE S ÚSMĚVEM
    Hýříte nápady, jste kreativní a rádi se vzděláte? Baví vás internet a trávíte čas na sociálních sítích… proč si ze zábavy neudělat práci? Není nic lepšího než mít práci, která vás naplňuje a kterou děláte s chutí, elánem a úsměvem na rtech.

eCOMMERCE V ČR  V ROCE 2019

eCommerce je široký pojem používaný k označení obchodních transakcích realizovaných za pomoci internetu a dalších elektronických prostředků. Za základní pilíř eCommerce lze považovat především internetové obchody, ale spadá sem také internetový marketing a veškeré jeho součásti a aktivity na podporu internetového obchodování.

Česko je rájem e-shopů. Nákupy po internetu jsou u nás čím dál oblíbenější a obrat české e-commerce každý rok strmě stoupá.

 

0
miliard Kč
obrat - nárůst o 16% oproti 2018
0
e-shopů
nárůst o 3,5% oproti 2018
0
průměrná mzda v tomto oboru

INTERNETOVÝ MARKETING V ČR  V ROCE 2019

Použití internetového marketingu je dnes již zásadním předpokladem správného fungování NEJEN firem, které působí na internetu. V dnešní době již reklama nemusí oslovovat masy. Dnes se usiluje o správné zacílení. Zároveň se již nejedná pouze  o cestu k prodeji produktů, ale o zvýšení povědomí o organizacích, o šíření informací a budování vztahů, které povedou                 ke zdravému rozvoji a růstu organizací.

 

0
miliard Kč
investovali zadavatelé do internetové reklamy v ČR
0
%
je podíl internetového marketingu v mediatypu v ČR
0
průměrná mzda v tomto oboru

Kamila a její příběh

podnikavá máma a její kariérní restart

... co mi dal kurz

Kromě tolik potřebného sociálního kontaktu mi dal rozhled do celé šíře marketingu on-line světa, kde mi svět PPC doslova učaroval. Tušila jsem, že se přede mnou otevírá nová možnost. Šance práce z domova a jako bonus mě to bude (možná) i bavit. No neberte to 😀

Rodičák jako diagnóza

Ztráta profesního i osobního života na rodičovské dovolené, s tím se do jisté míry počítá. Slovy klasika: Mé maminky mi rozumějí  😀. Já jsem cca po roce a půl bytostně cítila odumírání mozkových buněk takřka po tisících. Abych rozbila ubíjející stereotyp a nezblbla úplně, rozhodla jsem se pro studium. Kurz Specialista online marketingu se mi zdál jako skvělá volba, po marketingu jsem už dlouho šilhala.

Co jsem musela obětovat?

Krušné začátky, kdy jsem přečetla o PPC snad všechny články na internetu a některé mi pěkně zamotaly hlavu. Občas jsem se potýkala se zoufalým nedostatkem času, přece jen skloubit péči o rodinu a učit se něco nového vyžaduje obrovský skok z komfortní zóny. Spánek se pro mě stal komoditou placenou zlatem. Své oblíbené knihy, večery zkrátka patřily studiu ne vždy zajímavých témat.

PPC – konečně!

Úplně nejdál mě ale posunula praxe. U PPC stejně jako u jiné práce totiž platí, že chybami se člověk učí a pokud jsou ve hře reálné peníze, jde to učení MNOHEM rychleji 😀

Moje cesta

V současnosti spravuji PPC kampaně třem klientům a stále se učím (a ještě dlouho budu a někdy to fakt bolí). Pracuji za symbolické částky, prioritně se chci do konce rodičovské dovolené co nejvíc naučit a po jejím skončení to rozjet „naplno“.

Adéla

Adéla přichází také se svým příběhem

další podnikavá máma ukazuje, že i na rodičovské to jde -  když se chce 😉

Jsem vystudovaný matematický analytik (mnozí by si řekli – brrr –
co to je ?), ale čísla mě odjakživa bavila. Navíc jsem velmi společenská, zodpovědná a nemám problém s organizací jakékoli události. No zkrátka a jednoduše – díky těmto a dalším jiným vlastnostem jsem se hned po škole „chytla“ a postupně se vypracovala na manažerku projektů. Projekty přibývaly, zákazníci byli nadšení, kolegové pochopili, že i mladá „káča“ může vést a koordinovat relativně velký tým lidí. Makala jsem jako šroubek a pak „TO“ přišlo.

 

S dítětem nemůžu pracovat 10-12 hodin denně

Jasně, těhotenství. Byli jsme manželé 3 roky a byla otázka času, kdy budeme moci oznámit světu radostnou novinku. V práci jsem fungovala až do posledního možného termínu a odešla na rodičovskou s „čistým štítem“. Až na mateřské jsem si uvědomila, že návrat na původní pozici nebude možný. Mám dítě a pracovat 10-12 hodin denně nepůjde. Takže docela záhy jsem začala hledat alternativy. Hmmm. Těžká věc v tuto nejistou dobu. A víte co? Podařilo se.

Co dál?

Uvědomila jsem si totiž, že by se švec měl držet svého kopyta, takže jsem zůstala u čísel a vrhla se na spolupráci s firmami, kterým chybí šikovný člověk, který umí číst z grafů a čísel a pomohl by jim se správným cílením v online světě. Ale k tomu nestačí umět jen „čísla“, ale mít přehled o celém marketingu. O tom, jak vše funguje, jak je propojené všechno se vším a co z čísel tedy lze vyvodit. Takže doma padlo rozhodnutí – najít kurz, který mi tento přehled dá.

Kurz Kariéra v online marketingu

Volba byla nakonec jasná. Našla jsem kurz, který splňoval nesplnitelné - kurz online marketingu, který je rekvalifikační (takže jako bonus mám rekvalifikaci), je jedinečný svou komplexností a má jedno velké bonus – je s hlídáním dětí. Dokonce nebyl problém s hlídáním prcka, který má jen 1,5 roku. Fakt jsme všechno krásně zvládli a celých 13 dnů mě neskutečně posunulo dál. Díky tomuto kurzu můžu pracovat při rodičovské a jsem přesvědčena, že zůstanu tímto způsobem pracovat i po ní, protože online svět je neskutečně široký a dává mi svým způsobem volnost a možnost dělat to, co mě baví.

hlavně se nevzdávat

Ivona, majitelka e-shopu

i majitelé e-shopů potřebují marketing jako sůl

Mé jméno je Ivona a jsem majitelkou malinkatého e-shopu s galanterií.
E-shop jsem založila před více jak 15 lety a prakticky, to byl jeden
z průkopníků v nakupování metráže online. E-shop jel na maximum, objednávky chodily čím dál častěji, zákazníci byli spokojeni a já se radovala. Pak přišel zlom a životní události mě donutily se e-shopu přestat věnovat. Spadl na dno – spolu se mnou.

 

Odrazit se ode dna - to je jediná správná cesta

Ale život není o tom být v koutě, ale snažit se dosahovat svých cílů. A mým velkým cílem je vykřesat slávu svého online podnikání. Ale svět se obrovsky změnil – to, co fungovalo před 15lety dnes už nefunguje a já, ač věkem a zkušenostmi ostřílená žena, jsem si nevěděla rady. Ale ten, kdo opravdu chce, hledá způsoby. Takže jsem investovala svůj čas a peníze do kurzu Marketing pro e-shopy (https://a-v-o.cz/otevrene-kurzy/komplexni-marketing-pro-e-shopy-13dnu/), který mi dal nejen dobře ucelené informace, ze kterých budu ještě dlouho čerpat, ale i touhu a chuť vykřesat ze svého online podnikání maximum. Jako bonus – potkala jsem spoustu jiných, zajímavých a inspirativních lidí.

Co říct na závěr?

Asi toto: Nebojte se a plňte si své sny. Pokud máte nějaký nápad, vizi, podpořte ji dobrým marketingem a ono to půjde - jsem ukázkovým příkladem. Všechno jde, když se chce.

 

Jsem maminka roční holčičky. Vždy jsem měla ráda marketing a kreativní práci. A to mi na ,, dovolené,, chybělo. Začala jsem se vzdělávat v marketingu a specializovat se na Facebook. Přišla nabídka práce z domu, čas si určuji ve větší míře sama, a tak můžu skloubit péči o dcerku s prací. Práce mě baví, naplňuje a mám pocit, že nejsem jen matka a hospodyňka, ale můžu se sama realizovat a tvořit.
Hana, Prostějovrodičovská dovolená, na volné noze specialista na Facebook reklamu
Zůstala jsem se synem sama, z mateřské a příspěvků jsem sotva vyžila. Před těhu jsem pracovala jako fakturantka. Kamarád mi nabídl spravovat jeho e-shop. Vkládat položky jsem se naučila hned. Ale chtěla jsem něco víc. Začala jsem brouzdat ve vodách marketingu - SEO, klíčová slova, PPC kampaně, a dostala jsem se až po Facebook. Naše skupina má teď přes 20tisíc členů a obrat e-shop za mého působení vzrostl dvojnásobně. A to se projevilo i na mých odměnách :).
Kamila, Olomoucrodičovská dovolená, na volné noze správce e-shopu
Věnuju se tanci, józe a zkoumání toho, jak krásně se dá být. Vždycky jsem se chtěla vydat směrem, který by mi umožňoval svobodu v rozhodování, proto jsem na volné noze a spolupracuji s lidmi, kteří jsou mi něčím blízcí. Tvořím strategie, konzultuji Instagram pro růst podnikání a budování osobní značky a spravuji profily na sociálních sítích. Ráda předávám své znalosti o Instagramu a těším se, že je předám i vám!
Nikol, Brno na volné noze specialista na Instragramové strategie
Roky jsem pracoval jako zaměstnanec. Na manažerské pozici, ale pořád pod někým, na pevném místě a s pevnou pracovní dobou ,, od nevidím do nevidím,,. Pak jsem objevil kouzlo eCommerce, studoval jsem české i zahraniční zdroje a praktikoval to, co jsem se naučil. Odešel jsem z dobře placené jistoty a jsem na volné noze. A to nej? Čas i práci si plánuji podle toho jak chci a odkudkoli –večer po lyžovačce, ráno než jdu na pláž, ze zahrady.
Petr, Praha na volné noze specialista eCommerce

... tady může být i váš příběh

 

Pokud chcete nastartovat svoje podnikání nebo zaměstnání v eCommerce, musíte vidět věci komplexně. To stejné platí i pro online marketing, správně nastavená strategie zasahuje všechny oblasti a možné nástroje.
Alena Minxovájednatel společnosti

FAQ 

 

KDO JE PROJEKTOVÝ MANAŽER?

Projektový manažer je odpovědný za projekt ve všech jeho fázích - definuje projektový tým, zpracuje plán projektu, poté projekt řídí, monitoruje a v závěru vyhodnotí dosažené cíle a celkový výsledek projektu. Umí ŘÍDIT TÝMY, OUTSOURCOVAT, DELEGOVAT

Kdo je specialista marketingu?

Specialista marketingu zajišťuje marketingové aktivity vycházející ze strategického plánu organizace, jejichž cílem je zviditelnění a propagace společnosti, produktů nebo konkrétní značky. Komplexně řídí marketingové aktivity firmy a zajišťuje aktivity spojené s průzkumem trhu, spolupracuje s reklamními, marketingovými a PR agenturami a obchodním oddělením společnosti.