KARIÉRA
V ONLINE
MARKETINGU
specialista marketingu = PRÁCE, KTERÁ VÁS BUDE BAVIT
U nás nejste jen studenti, ale jste partneři, na kterých nám záleží i po skončení kurzu.
KURZ JE PRO VÁS, POKUD CHCETE:
- získat komplexní přehled o online marketingu a české eCommerci od A do Z
- začít pracovat jako online markeťák v oborech jako jsou PPC, COPYWRITER, SPRÁVCE SOCIÁLNÍCH SÍTÍ, SPRÁVCE E-SHOPU, TVORBA WWW STRÁNEK, aj.
- získat široké a pevné základy, na kterých budete budovat svoji další kariéru ve světě eCommerce
-
nechcete jít rovnou na specializované kurzy z oblasti marketingu jako jsou PPC nebo Analytika, protože se bojíte, že lektoři budou mluvit o něčem, čemu nerozumíte
PROČ PRACOVAT v online marketingu ?
CO VÁS ČEKÁ?
60 NÁROČNÝCH HODIN
KROK PO KROKU od A po Z
AKTIVNÍ PRÁCE A TVORBA
CHECKLISTY A SKRIPTA
k tomu vám pomůžeme vymyslet, nastavit a nalajnovat všechny kroky a postupy ke startu vaší nové kariéry ve světě eCommerce
VÝUKA PROBÍHÁ ONLINE
studovat můžete odkudkoliv - stačí vám pouze počítač a připojení k internetu
PONDĚLÍ - STŘEDA - PÁTEK
- I. SKUPINA9.00 - 13.00
- II. SKUPINA17.00 - 21.00
turnusy začínají: 4.10.2021
# 15 intenzivních a interaktivních výukových dnů
#pracujete přímo na VAŠICH NEBO NAŠICH REÁLNÝCH PROJEKTECH
#odnášíte si pro praxi použitelné dovednosti
#PŘEHLED - PROFILACE- KARIÉRA
- studujte celý kurz 15 výukových dnů (60 hodin)
- nebo si z osnovy vyberte témata, která vás zaujala a připojte se k nám jen jednou, dvakrát, ...
OSNOVA KURZU
1 • PONDĚLÍ: ZÁKULISÍ WEBU A ESHOPU PRAKTICKY
domény, hosting* webové stránky na redakčním systému Wordpress* tvorba a správa e-shopu* rozmístění modulů e-shopu přívětivého pro zákazníka* rozložení a funkce* vkládání textů a položek. Vytvoříte si svoji první webovou stránku - i pár položek v e-shopu, poznáte tak, co se skrývá "ZA" bez toho se markeťák neobejde
2 • STŘEDA: TECHNICKÉ ZÁZEMÍ A SEO
co je SEO* indexace webových stránek* klíčová slova* Nadpisy H1, H2, tagy a description* jak strukturovat na webu/e-shopu texty* optimalizace obrázků* linkbuilding* link farmy vs. dobré odkazy - jaký je rozdíl a jak na to* práce se SW sloužících k podpoře SEO* správný popis zboží
3 • PÁTEK: MARKETING
marketingový mix analýza konkurence* SWOT analýza* zákazník* rámec SEE-THINK-DO-CARE* marketingový plán, strategie. Jsou to vůbec první kroky, které musíte udělat, než se vrhnete na samotný marketing.
4 • PONDĚLÍ: OBSAHOVÝ MARKETING
výhody obsahového marketingu + praktické využití napříč disciplínami digitálního marketingu* využití analýzy klíčových slov* kvalita obsahu* copywriting - texty na web, reklamní texty, ostatní texty (články, blogy, soc. sítě apod.)* copywriter - co by měl znát a umět* blog - kde a jak blogovat* PR články* plánování obsahu*
5 • STŘEDA: GRAFIKA PRO WEBY A ESHOPY
obrázky, carussely pro weby a e-shopy* obrázky na sociálních sítích* pravidla pro vzhled reklam* fonty* bannery - velikosti pro různé příležitosti* SW vhodné pro grafiku a práce s nimi
6 • PÁTEK: DIRECT MARKETING
e-mailing* e-book s napojením na e-mailing - proč, výhody, zásady* vyhodnocování emailingu* online chaty
7 • PONDĚLÍ: PPC
pojmy CTR, CPC, konverze* nepovolený obsah* vyhledávací a obsahová síť* nastavení kampaní a sestav, vytváření reklam* typy cílení* reklamní formáty*
8 • STŘEDA: PPC 2
dynamický retargeting a remarketing* produktové inzeráty* optimalizace kampaní, měření úspěšnosti a práce s daty* to vše na Google a Seznam
9 • PÁTEK: ZBOŽOVÉ VYHLEDÁVAČE A SROVNÁVAČE
Heureka* Zboží.cz* Google Merchant Center* Shopping Ads (Nákupy Google)* importy* optimalizace* analytika. Analytik z vás za jeden den nebude, ale základní povědomí o této problematice mít budete 🙂
10 • PONDĚLÍ: SOCIÁLNÍ SÍTĚ - FACEBOOK
zákazník na sociálních sítí* algoritmy sociálních sítích* organický vs. placený dosah* výběr sociální sítě pro podnikání/projekt* proč byste neměli stavět sociální sítě jen na množství "like" či "srdíček"? * stránka versus skupina* základní nastavení stránek* správný popis v informacích stránky* nastavení událostí* druhy příspěvků + jejich plánování* základní nastavení skupin*
11 • STŘEDA: SOCIÁLNÍ SÍTĚ – INSTAGRAM
vytvoření firemního profilu* správné nastavení profilu* zásadní rozdíl mezi FB a IG* zabezpečení profilu* IG příspěvky* IG stories* hastagy* jak na zajímavý a neotřelý feed *podpůrné aplikace, bez kterých nemlžete být* plánování příspěvků
12 • PÁTEK: – YOUTUBE, PINTEREST, LINKEDIN
Nastavení a využití ostatních sociálních sítí v rámci marketingové strategie, *zajímavosti a triky jak využít tyto sítě ku prospěchu vaší věci
13 • PONDĚLÍ: REKLAMA NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
Business manager (BM)* BM - základní rozdělení* FB pixel - co to je, k čemu to slouží a co z něj můžu vyčíst *okruhy uživatelů * BM - Správce reklam* jak spustit svou první reklamu remarketing na FB* osvědčené rady
14 • STŘEDA: GOOGLE ANALYTICS
nastavení GA, správa a struktura účtu* vložení kódu na stránky a e-shop* hierarchie organizací, účtů, uživatelů, služeb a výběrů dat* propojení GA a Google Ads* filtry výběru dat* zdroje návštěvnosti* monitorování stavu a výkonu účtu* měření, měření a měření* seznamy uživatelů pro remarketing a chytrý seznam pro remarketing* nástroje pro tvorbu adres* URL* Google Data Studio (GDS)* Google search Console* Index Google* Zobrazení stránek* Žádné strachy, toto opravdu jen nakousneme 🙂
15 • PÁTEK: JAK MŮŽU VYDĚLÁVAT NA INTERNETU?
psaní a prodej e-booku* affiliate (propagujte a získávejte podíl)* webináře
a navíc BONUS
- 1PODNIKATELSKÉ MINIMUM A LEGISLATIVA V PRAXIprávní minimum pro eshopaře* dodavatelsko - odběratelské smlouvy* služby e-shopů* platební brány, EET* GDPR
- 2NA VOLNÉ NOZEúvod do podnikání a účetnictví* jak a za kolik fakturovat* optimalizace daňových nákladů*
- 3SPRÁVA DIGITÁLNÍHO MARKETINGUpomocníci pro vaši efektivní práci - tipy a triky
PRAKTICKÉ INFORMACE
JAK DLOUHO TRVÁ CELÝ KURZ?
NECHCI STUDOVAT CELÝ KURZ, ALE ZAJÍMAJÍ MĚ JEN URČITÁ TÉMATA OSNOVY
JAK TO CHODÍ VE VÝUCE
MOHU SE BĚHEM KURZU PTÁT?
CO KDYŽ MI DO VÝUKY SKOČÍ NĚJAKÉ POVINNOSTI - NAPŘ. ZÁKAZNÍK NA PRODEJNĚ NEBO DŮLEŽITÝ TELEFON
OBJEDNÁVKA
NEJLEPŠÍ NÁPADY VZNIKAJÍ SPOLEČNĚ
rezervujte si s námi nezávaznou konzultaci
LEKTOŘI KURZU
#alena #lenka #edita
- jsme lektoři z PRAXE
- spravujeme vlastní e-shopy a www stránky
- pracujeme pro naše klienty v oborech eCommerce a online marketingu
- vzdělávání dospělých se věnujeme několik let
- neustále se vzděláváme a sledujeme aktuální trendy v oboru
- budeme vám k dispozici i po ukončení kurzu
... zkrátka vás v tom nenecháme
NAŠE KURZY JSOU KREATIVNÍ A ZÁBAVNÉ - TAK JAKO MARKETING
PEČLIVĚ SE PŘIPRAVUJEME NA KAŽDÝ KURZ
HÝČKÁME SI VÁS
NAŠE KURZY SPLŇUJÍ VAŠE OČEKÁVÁNÍ
PRAVIDELNĚ SE SAMI ŠKOLÍME v ČR i v zahraničí
SRDEČNĚ VÁS VÍTÁME v A.V.O.